  • 1. Data: 2015-02-03 11:26:42
    Temat: Sadownik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wisienki to zbiera ... sadownik chyba ?

    http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136159,1734654
    9,W_ciagu_roku_zarobil_na_banku_6_tys__zlotych__Jak_
    .html

    6000 zl rocznie ... hm, na przezycie troche malo. I trzeba miec inne
    zrodlo dochodu, nie mozna z samego banku zyc :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-02-03 11:29:48
    Temat: Re: Sadownik
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > 6000 zl rocznie ... hm, na przezycie troche malo. I trzeba miec inne
    > zrodlo dochodu, nie mozna z samego banku zyc :-)

    No i pytanie czy w czasie poświęconym na czytanie regulaminów nie
    możnaby "normalnie" zarobić więcej.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2015-02-03 11:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    9,W_ciagu_roku_zarobil_na_banku_6_tys__zlotych__Jak_
    .html

    >No i pytanie czy w czasie poświęconym na czytanie regulaminów nie
    >możnaby "normalnie" zarobić więcej.

    Robota to robota, a hobby to przyjemnosc :-)

    No i dolicz rzekome zyski z bloga, ktory wlasnie wypromowal :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-02-03 12:19:56
    Od: marek <marek@>

    On 03.02.2015 11:40, J.F. wrote:
    9,W_ciagu_roku_zarobil_na_banku_6_tys__zlotych__Jak_
    .html

    > Robota to robota, a hobby to przyjemnosc :-)
    >
    > No i dolicz rzekome zyski z bloga, ktory wlasnie wypromowal :-)

    Raczej nie rzekome. Większość linków, które prowadzą z jego strony do
    banków to linki "z polecenia" biorące udział w programie partnerskim.

  • 5. Data: 2015-02-03 12:23:24
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 11:26, J.F. pisze:
> [...]
    >

    > 6000 zl rocznie ... hm, na przezycie troche malo. I trzeba miec inne
    > zrodlo dochodu, nie mozna z samego banku zyc :-)

    Mocno naciągany tekst. Wydaje 700zł na paliwo i ma z tego 10%? Ciekawe w
    jakim banku ;-) Do tego zakłada lokaty i dostaje bonus... Zwykle takie
    lokaty są bardzo nisko oprocentowane, zerwać nie można (wcześniej
    tłumaczył, że zgarnia nagrodę i zrywa umowę) itd. Według grafiki zyskał
    3044zł za zakupy i tankowanie. Daje to ok. 250zł/mc. Ponieważ większość
    banków ma limity (np. 30zł/mc) musiałby mieć konta w kilku bankach, a to
    znowu spowoduje, iż oferta mu się uśredni do... 3% zwrotu? Nawet jeśli w
    jednym ma 5% (spożywka i tak dużo, zwykle ograniczona czasowo, kwotowo i
    do określonych sklepów)... to w innym 1%. Zatem... Przy 3% zwrotu
    musiałby wydawać ponad 8000zł/mc. Raczej dużo ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-02-03 15:11:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    9,W_ciagu_roku_zarobil_na_banku_6_tys__zlotych__Jak_
    .html

    >Mocno naciągany tekst. Wydaje 700zł na paliwo i ma z tego 10%?
    >Ciekawe w jakim banku ;-)

    Cos mi sie kojarzy, ze byla taka promocja. Getin czy klon ...

> [...]
    >czasowo, kwotowo i do określonych sklepów)... to w innym 1%. Zatem...
    >Przy 3% zwrotu musiałby wydawać ponad 8000zł/mc. Raczej dużo ;-)

    Ale on moze miec w kilku bankach i wiedziec ktora karta za co placic.

    J.

  • 7. Data: 2015-02-03 15:35:09
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 15:11, J.F. pisze:

    > Cos mi sie kojarzy, ze byla taka promocja. Getin czy klon ...

    Getin ma kartę dla kierowców, ale od wielu miesięcy nie jest to ani 10%,
    ani 70zł/mc. Idea nie ma nic takiego.

    > Ale on moze miec w kilku bankach i wiedziec ktora karta za co placic.

    Mimo wszystko mało wiarygodny artykuł. Nie wiem, jak dużą ma rodzinę,
    ale na tzw. spożywkę 100.000 rocznie? ;-) No i tak sobie myślę, że
    kiepski ten interes - jeśli wydaje taką kasę, by zarobić niewielki
    procent z tego. Naiwnych szuka i tyle.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-02-03 16:05:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54d0a590$0$2190$6...@n...neostrada.pl

    > No i dolicz rzekome zyski z bloga, ktory wlasnie wypromowal :-)

    Nie dolicz, ale policz! A dolicz wisienki i orzeszki... ;)
    MZ jeśli ktoś coś wie o ,,bankobraniu'' to właśnie ta grupa,
    nie ktoś z zewnątrz.

    MZ 6kpln w 2014 roku to s-f ze zdecydowaną przewagą f. ;)

    700plnpm na paliwo? Czyli facet jeździ i zarabia!
    A mimo tego połakomił się na czasochłonne uprawianie roli?

    -=-

    BTW -- skoro już uprawiamy roli (zbieramy orzeszki
    i wisienki), może dołączymy do protestów innych rolników? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-02-03 17:08:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54d0d716$0$2209$6...@n...neostrada.pl

    > Ale on moze miec w kilku bankach i wiedziec ktora karta za co placic.

    Może 86 osobom polecić założenie konta merytorycznego -- i mieć
    z tego wspomniane 6kpln. Może polecić inne banki... A dlaczego
    on może, a nie my? Bo my nad nim roztkliwiając się -- reklamujemy
    go, zamiast siebie.

    Inteligo, Alior, Meritum -- polecicie?

    Może nie całoroczne są te loty, ale jednak...

    Ja polecę ;) bardzo chętnie:

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550

    i odstąpię połowę -- także bardzo chętnie, zaś mniej
    chętnie -- mniej niż połowę? ;) Chyba mogę nawet
    odstąpić (nadal bardzo chętnie) połowę stówki. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-02-03 17:45:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 03.02.2015 o 15:35, S pisze:

    > Getin ma kartę dla kierowców, ale od wielu miesięcy nie jest to ani 10%,
    > ani 70zł/mc. Idea nie ma nic takiego.

    Toyota bank chyba coś jeszcze takiego ma albo miała.

    Xenocide