    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Date: Thu, 24 Nov 2016 02:56:12 +0100

    "Kris" 1...@g...co

    > Książka głosi cudze, ale zazwyczaj [co do zasady?] nie ponosi konsekwencji.

    : Co tam u Twojego znajomego Truskolaskiego Tadzia?

    wisiał. Teraz, gdy są listy hetmańskie, niech jedno go dostanę w swoje ręce<<...

    Ale dziś Białystok ponoć był zapchany (; nie dlatego, ;) że Tadeusz kupił czerwoną
    falę (zamiast zielonej) ale dlatego, że przybyła do Białegostoku delegacja PO...

    Tadeusz odwołał się do sądu, który uznał, że:

    - wypuklina dysku to skolioza kręgosłupa
    - plus jest tożsamy minusowi (konkretnie -- +2=-2)
    - dywiz to myślnik (krótka kreska bez spacji i długa, ze spacjami po bokach)
    - 1+1 daje w efekcie 1 (dwie niezależnie pisane opinie, w różnym czasie,
    przez dwie różne osoby, to jedna opinia)
    - wynik badania rezonansem magnetycznym to subiektywne odczucie
    - wyniki badań neuroobrazowych (rentgen i rezonans) nie są wartościowe
    - wykresy spirometrów i wyniki testów z alergenami są nieistotne przy
    astmie alergicznej
    - biegły sądowy nie może podawać źródeł informacji, na które powołuje się
    - sąd może odrzucać dowody bez zapoznawania się z nimi

    itd.. -- zatem raczej nadal Tadeusz będzie kosił kilkanaście kpln miesięcznie,
    a nawet jeśli by przegrał proces jakimś cudem -- pozostaje Tadeuszowi chyba
    nadal co najmniej 10 kpln miesięcznie i podróże dookoła świata na koszt
    mieszkańców miasta plus reszta, czyli chociażby dochody z uczelni...

    Wyroki w tutejszym sądzie zapadają przed rozpoczęciem rozprawy, a gdy podsądnym
    jest ważna osobistość z uczelni (kiedyś ja taką byłem) wyrok MUSI być korzystny
    dla tej ważnej osoby... PiS musi nieźle nakombinować, aby Tadeusz przegrał, choć
    wybryki Tadeusza (nie tylko ,,zieloną falę'') widać gołym okiem na mapach Googli
    i podobnych...

    Listy hetmańskie mogą być za słabe...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'