  • Data: 2016-11-23 23:00:53
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No i dobrze wybral ... dobrze dla siebie. Choc zagrozenia politycznego
    > nie przewidzial :-)

    Sam widzisz, ze musisz to obrócic w zart zeby nie napisac wprost ze
    oszukiwali klientów mamiąc tanim, bezpiecznym kredytem.

    > Ale jak WIBOR podskoczy, to zobaczymy co PLN'owcy powiedza :-)

    > I jeszcze bardziej gigantyczne straty kursowe ... gdyby nie byly
    > odpowiednio zbilansowane.
    >
    > Choc tu nie wykluczam ze to zagraniczne banki-wlasciciele sie
    > zabezpieczyli ..

    Oszacowali, wiedzieli co robią.
    Zreszta kto - moze jak frank spadał co cos tych franków mieli.
    Kto ich tam wie, z bilansów ciezko cos wyłapać.

    > Akurat taka infomacja, choc zgodna z owczesna wiedza, to tez nic nie
    > dawala.

    Pisałem wielokrotnie, nie chce mi się powtarzac.
    W skrócie - dobrze skonstruowana informacja to cos innego niz przewidywanie
    przyszłosci.

    > Bo sie okaze, ze banki dobrze informowaly :-)

    Tak, tak. Jednak ja nie uwazam, ze niedopowiedzenie to jest jakis lepszy
    rodzaj kłamstwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle