eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum? › Re: SSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum?
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum?
    Date: Tue, 29 Mar 2016 22:03:01 +0200

    On Tue, 29 Mar 2016 17:46:53 +0200, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Ja to rozumiem tak. Chcę (mój komputer chce) ustanowić sesję z
    bankiem.
    > Bank przysyła certyfikat który zawiera: Dane banku i jego klucz
    publiczny,
    > wszystko podpisane kluczem prywatnym przez jakąś organizację.
    Zawiera
    > jeszcze coś istotnego?

    Jak weryfikowany jest certyfikat (ścieżka) już ktoś odpisał. Warto
    dodać, że kryptografia asymetryczna jest użyta tylko na początku jako
    tunel do bezpiecznej wymiany głównego klucza sesyjnego
    (symetrycznego), który jest używany do wymiany danych w połączeniu
    przeglądarka-serwer.

    --
    Marek