  • 1. Data: 2004-12-11 10:24:36
    Temat: SKYPE a płatnosc karta
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    witam

    kilka tygodni temu zainstalowalem sobie program SKYPE
    (dla niewtajemniczonych telefonia internetowa),
    aby móc dzwonic na numery stacjonarne kupilem
    kartę na połączenia za 10 EUR (z podatkiem wyszlo 11,50 EUR),
    platnosci dokonalem kart VC bzwbk; transakcja zostala zaakceptowana
    i kwota 10 EUR pojawila sie na moim koncie = moglem dzwonic,
    natomiast na rachunku karty pojawila sie blokada na kwote prawie 50zl....
    przed chwila spojrzalem na rachunek karty i wielkie bylo moje zdziwienie
    blokada zostala zdjeta, a obciazenie BRAK ;-D czyzbym rozmawial za darmo?

    co o tej sytuacji myslicie?

    moze mieliscie jakies doswiadczenia przy platnosciach karta za SKYPE?

    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-12-14 08:02:18
    Temat: Re: SKYPE a płatnosc karta
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bob wrote:
> [...]
    > 50zl.... przed chwila spojrzalem na rachunek karty i wielkie bylo
    > moje zdziwienie blokada zostala zdjeta, a obciazenie BRAK ;-D czyzbym

    blokadzie minal termin, ale sie nie martw - ona nie jest potrzebna do obciazenia
    twojego konta :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-12-14 09:16:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cpei1d$24sv$...@n...news.atman.pl,
    Bob <b...@p...pl>:

    > moje zdziwienie blokada zostala zdjeta, a obciazenie BRAK ;-D czyzbym
    > rozmawial za darmo?

    Skype obciaza po 2 tyg. Blokada pewnie wygasla po tygodniu. Nie ma w tym nic
    dziwnego ani nienormalnego.

    --
    Robert