  • 31. Data: 2021-09-09 15:18:09
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-09, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Wed, 8 Sep 2021 09:31:57 +0200, w
    ><s...@p...org>, Wojciech Bancer

    > To postudiuj zmiany TOiP od 2002 roku.

    Dalej mam zero.

    > Pomijam ich żałosne kursy na karcie, taneij mnie wyniosło wyciągania kasy z
    > bankomatu inną kartą niż płacenie mBankową.

    Mam darmową VISA Świat. Sprawdź jej kursy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 32. Data: 2021-09-09 17:06:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 9 września 2021 o 15:18:11 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):

    > Dalej mam zero.

    Zero przy samoograniczaniu się oraz konieczności spełniania warunków - i to tylko w
    pakiecie dla wąskiej grupy klientów.
    OK, spełniasz i jesteś w tej grupie - ale gdzie indziej miałbyś również zero bez
    konieczności spełniania warunków, i mogą mieć tam to zero również klienci spoza
    wąskiej grupy.
    To jest różnica między ofertą a "ofertą".

    > Mam darmową VISA Świat. Sprawdź jej kursy.

    Darmowa? A nie za 10 bezwarunkowych zł/mc?
    Tak czy siak to tylko nędzna debetówka - a jak już brać debetówkę, to z aion -
    sprawdź jej kursy ;P

  • 33. Data: 2021-09-09 17:08:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 9 września 2021 o 15:00:45 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 7 Sep 2021 04:53:22 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...com>, Dawid Rutkowski
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    visy (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny
    sport, czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.
    > Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, a jestem marudny.

    No toś chyba "dziecko szczęścia, w niedzielę urodzony" ;>

    > Przychodzi papierowy wyciąg (darmowy) co miesiąc, zlecam przelew z własnego
    > banku. Do Getinu nawet się nie loguję.

    Podwójnie, polegać na tzw. poczcie polskiej?

    > Serdecznie polecam KK Getinu, to nawet patriotyczne jest :)

    A ten patriotyzm to w którym wydaniu?
    Bo raczej biznes p. LCz osłabiasz swoim zachowaniem ;>

  • 34. Data: 2021-09-09 17:18:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-09, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Zero przy samoograniczaniu się oraz konieczności

    Jakim ograniczaniu się?

> [...]
    > gdzie indziej miałbyś również zero bez konieczności spełniania
    > warunków, i mogą mieć tam to zero również klienci spoza wąskiej grupy.

    No właśnie nie. Nie ma tak łatwo z kontami firmowymi.

    > To jest różnica między ofertą a "ofertą".

    Yep.

    > Darmowa? A nie za 10 bezwarunkowych zł/mc?

    Nie, mam za darmo.

    > Tak czy siak to tylko nędzna debetówka - a jak już brać debetówkę,
    > to z aion - sprawdź jej kursy ;P

    Kredytówka jest proxowana przez curve.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 35. Data: 2021-09-09 17:23:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-09, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tak czy siak to tylko nędzna debetówka - a jak już brać
    > debetówkę, to z aion - sprawdź jej kursy ;P

    A co do AION:
    https://aion.eu/pl-pl/dla-firm

    "Dołącz do listy oczekujących"

    I to by było na tyle. :)

    Ale śledzę ich, jak dadzą pełny, rozsądny pakiet, to może ich rozważę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 36. Data: 2021-09-09 19:38:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 15:18:09 +0200, w <s...@p...org>,
    Wojciech Bancer <w...@g...com> napisał(-a):

    > Dalej mam zero.

    Cieszę się. Mnie ostatnio skroili na 10zł za jakieś papierki, które były
    darmowe.

    > Mam darmową VISA Świat. Sprawdź jej kursy.

    Ja tam doktoryzować się z oferty kartowej nie mam zamiaru.
    Dostałem w Getinie pierwszą lepszą KK i kursy Visy są bez żadnego narzutu.

  • 37. Data: 2021-09-09 19:41:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 08:08:39 -0700 (PDT), w
    <29e69fa8-ab67-483e-b74c-2c30f1022f6an@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    sport, czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.

    > No toś chyba "dziecko szczęścia, w niedzielę urodzony" ;>

    Ale co tam może się zepsuć? Nawet plastik mi za darmo wymienili.

    Ale gwoli sprawiedliwości dodam, że kiedyś odmówili mi autoryzacji na stacji,
    bo system wykrył że nie powinno mnie tam być :)

    > Podwójnie, polegać na tzw. poczcie polskiej?

    Awaryjnie mogę się zalogować, nie mam z tym problemu :)

    > A ten patriotyzm to w którym wydaniu?
    > Bo raczej biznes p. LCz osłabiasz swoim zachowaniem ;>

    Eee?

  • 38. Data: 2021-09-09 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Ale ja się nie bawię. Mam konto dopasowane do mojego profilu
    > obrotów i zwyczajnie nic nie muszę ekstra robić.

    > Zmieniły, ale w nieistotny sposób.

    to ja sie poddaje.
    Najpierw miało być 9 procent zdrowotnego, potem 3.
    Ale jeżeli dla ciebie to nieistotna zmiana...

    > Sobie zaproponuję ryczał, bo jestem w IT. :)
    > Tobie nie wiem, bo nie znam szczegółów Twojego dochodu.

    nie o to pytałem.
    Pytałem co proponujesz w kontekscie analizy propozycji zmian które sa w
    fomie prezentacji które to propozycje co chwile sie zmieniaja.

    > Interfejs mBankowy jest czysto czarno-biały, gdzie Ty tam masz
    > rzygający kolorek? :)

    To tylko taka przenosnia okreslajaca pierdylion rzeczy w których jak
    cos potrzeba to nic nie mozna znaleźć.
    Jak tylko potrzebuje coś niestandardowego to nie wiem gdzie to jest.
    Do tego jakies wkurwiajace błędy typu zbyt długa nazwa ulicy w adresie
    przy przelewie który to adres autouzupełnia sam mbank.
    Przyzwyczaiłem sie ale tesknie za starym prostym.

    I nawet podobaja mi sie mozliwości wyszukiwania w historii przelewów
    ale co z tego jak nawet to nie działa tak jakbym intuicyjnie oczekiwał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 39. Data: 2021-09-09 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > No właśnie nie. Nie ma tak łatwo z kontami firmowymi.

    Ale to w sumie ciekawe - dlaczego ty masz zero za konto firmowe a ja
    25zł?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 40. Data: 2021-09-09 21:01:33
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-09, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ale to w sumie ciekawe - dlaczego ty masz zero za
    > konto firmowe a ja 25zł?

    Za pakiet.
    https://www.mbank.pl/firmy/konta-firmowe/konto-podst
    awowe/ja-profesjonalista/