  • 1. Data: 2002-08-27 16:10:08
    Temat: Rekordy w bankach on-line :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sobie spojrzalem. (zapraszam do dalszego wpisywania ;)

    W Multibanku mozna zalozyc lokate na 24 rozne terminy i typu lokat :)
    w BZWBK 12
    Fortis 8 + 8 do wyboru plus mozliwosci autoatycznego odnowienia lokaty i
    kapitalizacji odsetek ( o matko nie chce mi sie liczyc ale mozliwosci to
    chyba tu najwiecej :)
    mBank - 10
    LGNet 1 + znowu kapitalizacja lub przelew na rachunek + oraz 1 + 8
    mozliwosci + kapitalizacja lub przelew
    KB24
    Bonus x 4 i 3 mozliwosci po zakonczeniuu lokaty
    constans 3 i 3
    constans 2 - 5, 3
    standards 10, 3
    standard + 3 + 3 + doplata
    sukces 1 + 3
    sukces 1 + 3

    I wlasnie zauwazylem ze maja strasznie glupio rozwiazane menu pomocy - po
    najechaniu ukazuje sie - tyle, ze elementy wyboru - zaslaniaja tekst - w
    skrajnych przypadkach nic sie nie przeczyta :)

    Przy okazji. List wyslany poczta wewnetrzna w KB24 :)

    Nowa wiadomość - potwierdzenie
    Potwierdzenie przyjęcia zlecenia

    Transakcja została zarejestrowana w systemie i przekazana do realizacji
    nr transakcji 7122*** z dnia 27/08/2002 godz 18:03:20

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-27 18:40:43
    Temat: Re: Rekordy w bankach on-line :)
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 27 Aug 2002 18:10:08 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >Fortis 8 + 8 do wyboru plus mozliwosci autoatycznego odnowienia lokaty i
    >kapitalizacji odsetek ( o matko nie chce mi sie liczyc ale mozliwosci to

    Eeee... W Millennium możesz sobie założyć lokatę na 365 różnych
    terminów - a w latach przestępnych to nawet o jeden termin więcej :)