  • Data: 2008-10-06 21:48:26
    Temat: Re: Regulacje mogły przyczynić się do sytuacji w USA?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Rozumiem, że jak byś miał w takim banku depozyty, to zgodziłbyś się
    > dostać 70% kapitału bo "i bank ryzykuje i klient" - NMSP :-)

    Jakbym mieszkal w USA i wybral taka forme oszczedzania, to zapewne tak.
    Zapewne moglbym rowniez wybrac inna forme lokowania oszczednoci.

    USA to dziwny kraj. Jak bank nie daje klientowi kredytu to musi
    dokladnie wyjasnic dlaczego.

    Jak tam osoba oglasza upadlosc konsumencka, to nie zglasza sie do niej
    po wyczyszczeniu dlugow urzad skarbowy, zeby wpedzic ja w kolejne dlugi
    zadaniem zaplacenia (z czego?) podatku od umorzonych dlugow.