  • Data: 2008-10-07 07:45:53
    Temat: Re: Regulacje mogły przyczynić się do sytuacji w USA?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Paź, 07:49, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > W tej chwili istnieje upadłość przedsiębiorcy (w tym także
    > "jednoosobowego") i uzyskane tą drogą "korzyści" nie są zwolnione z
    > opodatkowanai. Więc czego innego spodziewasz się w wypadku upadłości
    > konsumenckiej?

    Normalnosci?

    Idea upadlosci konsumenckiej polega na tym, ze RAZ W ZYCIU
    wyprzedajac sie z calego majatku mozna wyplatac sie z pozostalych
    dlugow.
    Przeciez w Polsce nie ma nawet mozliwosci odsiedziec w wiezieniu w
    przypadku niemozliwosci splacenia, wyjsc po wyroku i zaczac normalnie
    funkcjonowac bez komornika wchodzacego na pensje.