  • Data: 2002-11-26 20:52:26
    Temat: Re: Realizacja czekow
    Od: r...@c...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Inkaso w Pekao SA ~6 tygodni, min. 10PLN proziwizji płatne z góry, nie
    > trzeba mieć u nich konta. To zgrubsza najlepsze co udało mi się kiedyś
    > znaleźć dla czeku na podobną kwotę.
    >
    > --
    > Pozdrówka,
    >        Artur

    Prawie na pewno wyślą do inkasa. Wg nowych "lepszych" przepisów trzeba mieć
    konto w oddziale PKO SA aby zrealizować czek. W ten sposób utrudniają jak mogą
    realizację czeku. A jesli np czek jest kanadyjski w USD to płacisz za
    realizację dzikie pieniądze ( np ponad 10%) i czekasz 3 miesiące.
    Niestety ale pod tym względem Polska jest kompletnie dzikim krajem.
    Pozdrowienia radon