  • 1. Data: 2002-09-05 14:39:43
    Temat: Re: Re: Sprawdzanie CVC2
    Od: k...@p...onet.pl

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisał:
    >On Wed, Sep 04, 2002 at 07:59:29PM +0200, Konlin wrote:

    >Przeciez to nie sklep sprawdza cvv ale bank wydawca karty. Dla
    >przykladu citki (visa) ich nie sprawdzaja, ale juz multi sprawdza.

    A co powiesz na fakt ze placilem wlasnie VC Multi? Czemu nie sprawdzili skoro piszesz
    ze to robia?
    I prosze, tnij cytaty

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2002-09-06 06:50:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 05, 2002 at 04:39:43PM +0200, k...@p...onet.pl wrote:

    > A co powiesz na fakt ze placilem wlasnie VC Multi? Czemu nie sprawdzili skoro
    piszesz ze to robia?

    Ze chyba nie ma jeszcze obowiazku weryfikacji cvv dla visy. Tyle ze
    jesli ktos podal, to powinno zapytanie do issuera pojsc ... ja bym sie
    zapytal w ecardzie co sie tam u nich dzieje ;-)

    Aha - oni stosuja set-a i czesc obowiazkow ze wzgledu na ten 'super
    powerfulny' system ich nie obowiazywala. Niestety nie wiem od kiedy
    powinna.

    > I prosze, tnij cytaty

    Tne tak, aby kontekst byl czytelny. I dalej tak bede cial.

    --

    --w