  • 1. Data: 2002-09-05 13:57:36
    Temat: Pekao SA - moje przygody CD
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dzisiaj dostalem... kolejny wyciag - 0.00 zl.
    Akurat kolejny raz szedlem meczyc pania w dzekanacie o dyplom (brak podpisu
    rektora ;) podszedlem do swojego oddzialu na SGHu

    Nie wiem dlaczego - calkowicie wymieniono obsade i chyba trafilem w
    stanowisku na pania kierownicze ;)

    Powiedzialem, ze chcialem W KONCU zamknac konto i otrzymac potwierdzenie
    tegoz czynu :)

    Dla przypomnienia - konto zostalo zamkniete dokladnie rok temu.

    Okazalo sie - ze niestety - spalacajac oplate i odsetki w poprzednim
    miesiac - konto zostalo... akrtywowane.
    (czyli jak zamkneliscie konto - ktos wam przeslal tam 1 gr - to.. macie
    problemy :)

    Pani wzbraniala sie przed potwierdzneimem (ona nie ma wplywu co wysyla
    Lodz), ale napoisala na tym wyciagu moja hisortrie - ze chcialem zamknac po
    raz kolejny - przywalila kilka pieczatek - i dala mi ksero (oryginal
    zostawilem :) - przepraszajac. Ja na to - ze to nie jej wina :) Ona, no tak
    ale ja pracuje w tej instytucji - na co ja nie moglem sobie odmowic - i
    odrzeklem, ze wlansie ze wzgledu na takie przyadki ucieklame z tej
    instytucji jak najdalej.

    BTW Pelno reklam w banku funduszu PEkoa - tyle ze niedbale odbitego na
    kserze - krzywo pocietego.... To samo z dyspozycjami - ksero.... :(

    acha i co jeszcze zauwazylem - pokoik dla VIPow owarty a na drzwiach
    przyklejona karta ze JEstem na urlopie do. (niepodpisana oczywiscie ;)
    Biedne VIPy hu hu hu

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-05 19:37:11
    Temat: Re: Pekao SA - moje przygody CD
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    > acha i co jeszcze zauwazylem - pokoik dla VIPow owarty a na drzwiach
    > przyklejona karta ze JEstem na urlopie do. (niepodpisana oczywiscie ;)
    > Biedne VIPy hu hu hu

    Witam,

    ja nie wiem co Wy tak zamykacie te konta w Pekao SA.
    Bez kolejek - jestem tak rzadko, ze nie pamietam kiedy bylem ostatni raz.
    Przelewy do mBanku ida elegancko, nie narzekam.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-09-05 19:48:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >ja nie wiem co Wy tak zamykacie te konta w Pekao >SA.
    >Bez kolejek - jestem tak rzadko, ze nie pamietam kiedy >bylem ostatni raz.
    >Przelewy do mBanku ida elegancko, nie narzekam.

    Ale ja zamknalem je rok temu :D (BTW zamkanlem, bo mys;lalem, ze w Fortisie
    dostane VC!!! :)

    A dlaczego zamknalem?
    Kolejki, popsute bankomaty, brak mzliwosci sprawdzenia salda - lyko przez
    telefon(za 5 zl), no i dosc drogi w sumie byl...

    Jedynie czego zaluje - to ich kart :)

  • 4. Data: 2002-09-05 22:17:35
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <al8cbf$fel$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >A dlaczego zamknalem?
    >Kolejki, popsute bankomaty, brak mzliwosci sprawdzenia salda - lyko przez
    >telefon(za 5 zl), no i dosc drogi w sumie byl...

    Kolejki- zalezy gdzie. Np. przy Pulawskiej, rog Wiktorskiej sa kolejki do
    kas, a nie ma do obslugi - a w "jedynce" na Pl. Bankowym - odwrotnie :-)
    Oczywiscie mowa o W-wie. Zreszta - przez dwa lata posiadania Eurokonta WWW
    w oddziale pojawialem sie tylko kilka razy (wplata got., skladanie wniosku
    o Shella). A przez Ynternet to salda sprawdzic nie laska ? ;-)

    >Jedynie czego zaluje - to ich kart :)

    Zaluj AMRA, zaluj :-)

    W.

  • 5. Data: 2002-09-05 22:26:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > o Shella). A przez Ynternet to salda sprawdzic nie laska ? ;-)

    Ale musialbym likwidowac jedno i zakladac drugie :( A teraz to juz zaden dla
    mnie interes :)

    > Zaluj AMRA, zaluj :-)

    He, he, he.
    Fortis, ah ten Fortis

  • 6. Data: 2002-09-06 07:22:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 5 Sep 2002 21:37:11 +0200), "Szymon"
    <s...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >ja nie wiem co Wy tak zamykacie te konta w Pekao SA.
    >Bez kolejek - jestem tak rzadko, ze nie pamietam kiedy bylem ostatni raz.
    >Przelewy do mBanku ida elegancko, nie narzekam.

    Bo widzisz, oni wszyscy korzystają z tego samego oddziału :-) Jest
    jeden taki w Warszawie, gdzie są kolejki...

    Ja od dawna mówię, że w Zabrzu nie ma kolejek, a teraz w tym nowym
    oddziale to już wogóle kultura i luzik.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-09-06 08:14:07
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    (...)

    > Bo widzisz, oni wszyscy korzystają z tego samego oddziału :-) Jest
    > jeden taki w Warszawie, gdzie są kolejki...

    > Ja od dawna mówię, że w Zabrzu nie ma kolejek, a teraz w tym nowym
    > oddziale to już wogóle kultura i luzik.

    Oddziały, które znam w swojej okolicy:
    Sopot, Reja - zawsze jest kilka osób, czasem więcej, czas obsługi
    skrócono do 17:00, nie jest źle
    Gdynia Euromarket: kolejka do kasy 3-5 osób w 80% przypadków
    Gdańsk Nowy Port: prawie zawsze trzeba czekać, zaraz po otwarciu było lepiej
    Gdańsk, Garncarska: tutaj spokojnie można zamawiać pizzę do kolejki,
    ktoś, kto ma konto w tym oddziale powiniem poddać się obowiązkowemu
    leczeniu w zakładzie zamkniętym
    Gdańsk, Olimp/Wrzeszcz - jak wyżej, pizza, kawa, można zabierać ze sobą
    drugie śniadanie, jak ktoś nie lubi pizzy.
    Gdańsk Osowa: oddział dla gentlemanów: cicho, przyjemnie, kolejki należą
    do wyjątków, obok w tym samym budynku Millenium i PKO BP.
    Gdynia, Klif: zwykle 1-2 osoby, jest OK.

    Jak widać, kiepsko bywa w oddziałach, które istnieją długo i położone są
    w centrach miasta.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2002-09-06 10:46:01
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oddziały, które znam w swojej okolicy:
    > Gdańsk, Garncarska: tutaj spokojnie można zamawiać pizzę do kolejki,
    > ktoś, kto ma konto w tym oddziale powiniem poddać się obowiązkowemu
    > leczeniu w zakładzie zamkniętym

    :-))) Ja tu mam konto. Fakt, kolejki sa straszne ale jakos zawsze jak tam
    jestem to ide do takiej paniusi co siedzi sobie obok (bezczynnie) i u niej od
    reki wszystko zalatwiam :-) Poza tym ona mi karze podchodzic do kasy bez
    kolejki i jakos nikt nigdy nie protesuje. Mi sie podoba :-) Nie jest zle.
    Leczenia nie wymagam :-)

    > Jak widać, kiepsko bywa w oddziałach, które istnieją długo i położone są
    > w centrach miasta.
    True...

    Pozdr.
    Pawel