  • 11. Data: 2002-12-20 23:07:12
    Temat: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: t...@p...onet.pl

    Kredyt

    > A jakies inne przyklady? ;-) No, tych bankow wydajacych dc.
    >
    > --
    >
    > --w
    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

    Niestety dokładnie nie pamiętam a nie chcę strzelać. O Kredyt Banku wiem
    napewno, bo ma taką kartę kolega. Trochę się z niego śmoejemy bo opłata
    300zł/rocznie. Ale on lubi szpanowac! Tensor1.

  • 12. Data: 2002-12-21 09:08:26
    Temat: Re: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 12:07:12AM +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Niestety dokładnie nie pamiętam a nie chcę strzelać. O Kredyt Banku wiem
    >napewno, bo ma taką kartę kolega. Trochę się z niego śmoejemy bo opłata
    >300zł/rocznie. Ale on lubi szpanowac! Tensor1.

    Klopot w tym ze faktycznie karte wydaje tylko KB i Dinners
    polska. Kiedys wydawal jeszcze BACA, ale na pewno nowych nie wydaje o
    polaczeniu z pbk, nie wiem jak z kontynuacjami.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-12-21 09:29:33
    Temat: No a co w tej karcie jest takiego interesującego?
    Od: s...@o...pl

    że ciągle o niej tu piszecie?

  • 14. Data: 2002-12-21 09:39:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 10:29:33AM +0100, s...@o...pl wrote:

    >że ciągle o niej tu piszecie?

    Ubezpieczenie - najlepsze na rynku (no, ostatnio citi przebilo kwota,
    ale nie warunkami)

    grace period - rowniez najdluzszy (ale to juz mneij istotne).

    No i zachowuje sie jak kiedys karty, zadnych pinow i innych takich ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-12-21 09:49:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał

    > Klopot w tym ze faktycznie karte wydaje tylko KB i Dinners
    > polska. Kiedys wydawal jeszcze BACA, ale na pewno nowych nie wydaje o
    > polaczeniu z pbk, nie wiem jak z kontynuacjami.

    A twor w postaci pbkbph nie wydaje juz DC ?
    Najsmieszniejsze jest to, ze teraz pkobp bedzie wydawal DC, a citek nie ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 16. Data: 2002-12-21 10:13:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Najsmieszniejsze jest to, ze teraz pkobp bedzie wydawal DC, a citek nie
    ;-)))

    Nic smiesznego w tym nie ma. Koszt wprowadzenia nowego produktu do oferty
    jest dosc duzy, a karta jest przeznaczona dla dosc malego kregu
    konsumentow[do tej pory wydano u nas tylko kilka tysiecy tych kart ~7k]. Byc
    moze Bank Polski moze sobie pozwolic na 'zastaw sie, a postaw sie', ale inne
    kieruja sie raczej zyskiem ;).
    Trzeba tu zwrocic uwage na 2 rzeczy
    1/ Karte na tych samych warunkach mozna uzyskac w DC Polska [bez przymusu
    zalozenia rachunku w banku ktory posredniczy przy wydaniu karty]
    2/ Wszystkie banki, ktore posrednicza/ly przy wydawaniu kart DC, w chwili
    wprowadzania produktu, nie oferowaly wlasnych kart kredytowych, co wiecej
    nie oferowaly kart bez prowizji od transakcji bezgotowkowych [pomijam
    wszelkiej masci karty elektroniczne].
    A czy Citi zdecyduje sie na sprzedaz kart DC w Polsce to sie okaze w
    przyszlosci. Kiedys klienci bardzo chcieli kredytowych MC i Citi je
    udostepnil, wiec moze jesli bedzie duzy popyt na karty DC z logo Citi to i
    takie zobaczymy ;).

    Maciej

  • 17. Data: 2002-12-21 10:27:58
    Temat: Czy oni mają jakieś www?
    Od: s...@o...pl

    Na której mozna znaleźć ofertę i cennik?

  • 18. Data: 2002-12-21 11:17:21
    Temat: Diners Club w citi ? ;-)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Użytkownik "Witek" napisał
    > ;-)))

    > Nic smiesznego w tym nie ma.

    Jak to nie ? ;-) -przeciez w uproszczeniu, to jest produkt citigroup ;-) To tak jakby
    mB/multi nie sprzedawal Skarbca :D
    DWSy citi sprzedaje, a "swoich" produktow nie ? ;-)
    Na marginesie, nie mowiac juz nic o takim 'drobiazgu' jak brak akceptowalnosci DC w
    CCA :D
    Wiem wiem umowa z PolCardem. Ale co to klienta obchodzi ? ;-)

    > Koszt wprowadzenia nowego produktu do oferty
    > jest dosc duzy,

    Tia, szczegolnie jak bank, bedzie tylko posredniczyl ;-)

    > a karta jest przeznaczona dla dosc malego kregu
    > konsumentow[do tej pory wydano u nas tylko kilka tysiecy tych kart ~7k].

    Nie zgadzam sie. Koszt KK Gold to w citi to 290zl, czyli de facto tyle samo co DC.
    Oczywiscie akceptowalnosc mniejsza, ale tylko w Polsce. Ale za to przy DC, masz rozne
    dodatki, ktore sa wazne dla osob duzo podrozujacych, ktorych nie ma KK Gold. A
    wymagania
    dochodowe takie same ;-) Z tego co wiem, to obecnie ok. 8tys.kart wydanych w Polsce
    ;-)

    > Byc
    > moze Bank Polski moze sobie pozwolic na 'zastaw sie, a postaw sie', ale inne
    > kieruja sie raczej zyskiem ;).
    > Trzeba tu zwrocic uwage na 2 rzeczy

    A dlaczego za granica citi sprzedaje DC, a w Polsce nie ? Liczy sie w koncu sprzedaz
    produktow (ktore daja zysk citigroup) ;-)

    > 1/ Karte na tych samych warunkach mozna uzyskac w DC Polska [bez przymusu
    > zalozenia rachunku w banku ktory posredniczy przy wydaniu karty]

    Ale przy posrednictwie banku, nie trzeba skladac makulatury ;-)

> [...]
    > przyszlosci. Kiedys klienci bardzo chcieli kredytowych MC i Citi je
    > udostepnil, wiec moze jesli bedzie duzy popyt na karty DC z logo Citi to i

    Ale nikt nie chce DC z logo citi ;-)) Za bylo by milo zlozyc wniosek o DC za
    posrednictwem
    CitiGold, bez zadnej makulatury, historii rachunkow itd. ;-) Do tego jest latwieszy
    dostep
    do produktu i sprzedaz wzrasta ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 19. Data: 2002-12-21 11:21:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Najsmieszniejsze jest to, ze teraz pkobp bedzie wydawal DC, a citek nie ;-)))

    Albo jeszcze, to ze DC Polska ma rachunek w PBKBPH :D
    LOL

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 20. Data: 2002-12-21 15:44:41
    Temat: Re: Diners Club w citi ? ;-)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jak to nie ? ;-) -przeciez w uproszczeniu, to jest produkt citigroup ;-)
    To tak jakby
    > mB/multi nie sprzedawal Skarbca :D

    Zagladam na strone mBanku i jakos nie widze zebym mogl kupic jednostki
    Skarbca...

    > Na marginesie, nie mowiac juz nic o takim 'drobiazgu' jak brak
    akceptowalnosci DC w CCA :D
    > Wiem wiem umowa z PolCardem. Ale co to klienta obchodzi ? ;-)

    Jasne, klientow nie obchodzi dotrzymywanie umow. Dlatego taka sympatia darza
    bezpieczne kasy Pana G.

    > Tia, szczegolnie jak bank, bedzie tylko posredniczyl ;-)

    Skoro tak mowisz to pewnie wiesz lepiej... nie bede polemizowal...

> [...]
    Gold. A wymagania
    > dochodowe takie same ;-) Z tego co wiem, to obecnie ok. 8tys.kart wydanych

    Te 7k kart zostalo wydane przez 2 banki i regionalny oddzial organizacji.
    Nie mozna oczywiscie pominac udzialu pracownikow PolCardu i IBM'a w tej
    grupie ;).

    > A dlaczego za granica citi sprzedaje DC, a w Polsce nie ? Liczy sie w
    koncu sprzedaz
    > produktow (ktore daja zysk citigroup) ;-)

    Moze w Polsce jest zbyt malo osob zainteresowanych karta i mogacych spelnic
    warunki aby ja uzyskac? No, i jakos jestem dziwnie spokojny, ze Citigroup
    dostanie swoja dzialke, nawet gdy karty bedzie wydawalo PKO... ;)

    > Ale przy posrednictwie banku, nie trzeba skladac makulatury ;-)

    To co nazywasz 'makulatura' jest wnioskiem i kopia 2 PIT'ow. Z latwoscia
    miesci sie w jednej kopercie.

    > CitiGold, bez zadnej makulatury, historii rachunkow itd. ;-)

    Lepiej dowiedz sie u zrodla jakie sa wymagania 'papierowe', a nie sam
    wymyslasz ;).

    > Do tego jest latwieszy dostep
    > do produktu i sprzedaz wzrasta ;-)

    Latwiejszy niz w PKO to chyba nie bedzie ;). Same PITy pewnie nie wystarcza,
    ale dolaczenie zaswiadczenia o zarobkach, zgody wspolmalzonaka na
    zaciagniecie kkredytu itp nie powinno byc problemem dla klienta PKO ;).

    Maciej