  • 1. Data: 2002-12-11 12:52:35
    Temat: MULTIBANK -10
    Od: s...@o...pl

    Tak mnie wkurza ten tytuł zamieszczony poniżej że postanowiłem umieścić swój.
    I nie będę pisał dlaczego bo bywalcy listy wiedzą.

  • 2. Data: 2002-12-11 12:58:17
    Temat: Re: MULTIBANK -10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tak mnie wkurza ten tytuł zamieszczony poniżej że postanowiłem
    umieścić swój.
    > I nie będę pisał dlaczego bo bywalcy listy wiedzą.

    Piaskownica... :D

  • 3. Data: 2002-12-11 14:13:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Tak mnie wkurza ten tytuł zamieszczony poniżej że postanowiłem umieścić
    swój.
    > I nie będę pisał dlaczego bo bywalcy listy wiedzą.

    Nie pisz dlaczego - najlepiej umieść ten wątek tak ze 57 razy to Ci dopiero
    ulży ;-))) Potem powtórz dla wszystkich innych banków ;-)))
    Ogólnie ROTFL :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-12-11 14:18:04
    Temat: Re: Re: MULTIBANK -10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 11, 2002 at 03:13:00PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >Nie pisz dlaczego - najlepiej umieść ten wątek tak ze 57 razy to Ci dopiero
    >ulży ;-))) Potem powtórz dla wszystkich innych banków ;-)))

    A ja bym nawet cos napisal, dlaczego daje multi duzy '-', ale Krzysiek
    juz chyba wie? ;-/

    >Ogólnie ROTFL :-)

    To jest inna bajka.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-12-11 16:22:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał:

    > A ja bym nawet cos napisal, dlaczego daje multi duzy '-', ale Krzysiek
    > juz chyba wie? ;-/

    Ja tez bym nawet cos napisal, dlaczego daje multi maly '-', ale Krzysiek juz
    wie ;-))

  • 6. Data: 2002-12-12 08:54:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Ja tez bym nawet cos napisal, dlaczego daje multi maly '-', ale Krzysiek
    juz
    > wie ;-))

    Ja bym też nawet coś napisał, dlaczego daje multi duży '+', ale Krzysiek już
    wie ;-))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-12-12 09:06:53
    Od: s...@o...pl

    > Ogólnie ROTFL :-)
    >
    > K. Kowalski

    A ty grasz nie fair bo podpowiadasz ludziom odpowiedzi do konkursu na
    www.money.pl - ROTFL :)

  • 8. Data: 2002-12-12 09:11:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:5887.00000774.3df851ac@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > A ty grasz nie fair bo podpowiadasz ludziom odpowiedzi do konkursu na
    > www.money.pl - ROTFL :)

    Żeby jeszcze podpowiadał nieprawidłowe, byłoby pół biedy ;)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-12 14:39:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > Żeby jeszcze podpowiadał nieprawidłowe, byłoby pół biedy ;)

    Ludzie plizzz - a skąd ja mam wiedzieć o wszystkich konkursach? :-) A poza
    tym co złego jest w odpowiedzi na pytania?

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-12-12 15:37:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ludzie plizzz - a skąd ja mam wiedzieć o wszystkich konkursach? :-)
    A poza
    > tym co złego jest w odpowiedzi na pytania?

    hmmm - moze bym ci napisal, ale cholera wie, czy znowu nie chpodzi o
    jakies pytanie "czasowe" :DDDDD