  • Data: 2016-11-21 04:43:55
    Temat: Re: Re:Jakie bezpłatne konto?
    Od: "jakson" <j...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No i skończyłem konsultacje. Założyłem konto w Nest Banku. Jak
    > ktoś tu napisał że to popierdułka to stwierdziłem że to będzie w
    > sam raz dla mnie. Poza tym to nie musi być związek do grobowej

    Z wad Nest Banku (byly Smart Bank):
    1. Zmiana PINu do karty tylko w bankomacie i to za 5zl. Przez www czy
    telefon sie nie da.
    2. Jesli zapomnisz PIN, musisz zamowic nowa karte (o takim samym nr/dacie
    waznosci nomen omen) wraz z nowym PINem. Jest to upierdliwe, ale darmowe.
    3. Sztywne limity karty (nie da sie ich zmienic) - bodajze 10k pln dziennie.

    Plusy:
    1. Konto i karta bezwarunkowo bezplatne.
    2. Calkiem przyzwoite konto oszczednosciowe.