  • Data: 2016-11-21 11:45:00
    Temat: Re: Jakie bezpłatne konto?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A "podpisywałeś" umowę przelewem czy trzeba się z kurierem umawiać ?
    Choć podobno od czasu, gdy jest to już nest, czyli smart+biz, a nie smart, to można i
    w placówce konto założyć.

    Z kolorami i ogólną urodą to rzeczywiście wpadli z deszczu pod rynnę, trudno ocenić,
    czy gorzej zmienił mBąk czy smart (bo podobieństwo między starym logiem mBąka - tym
    paskudnym kwiatkiem - i logiem smarta - plamkami - jest uderzające, podobnie jak
    stylistyka kart - cóż, ten sam prezes więc i ten sam gust, i pewnie ten sam
    projektant) - ale ta czekolada jest nawet nie gorzka, a wręcz trująca. VW bank nowe
    karty ma zdecydowanie ładniejsze, choć ST też nie jest najprzyjemniejszy.
    Ale za darmo to za darmo.

    Osobiście polecałbym dobranie drugiej popierdółki do kompletu - czyli vw - w takich
    sprawach redundancja to podstawa.
    I pamięć można poćwiczyć - bo w VW też zmiana PINu możliwa tylko w bankomacie
    (kosztuje "tylko" 2zł ;), a pierwotny przysyłają w kopercie.
    Dobrze, że do trzeciej karty (bo druga to był bardzo niespodziankowo znaleziony
    któregoś dnia niespodziewanie w skrzyce klon pierwszej - ten sam numer, ta sama data
    ważności - i następnego dnia również PIN w kopercie, ten sam, co do pierwszej karty)
    przysłali mi prościutki PIN (o taki: 1666 - bank takiego oczywiście zabrania
    ustawiać), także w miarę łatwo w razie potrzeby sobie przypomnieć, bo do wszystkich
    innych kart mam jeden PIN.
    Hmmm, jeszcze mógłbym sobie ujednolicić robiąc we wszystkich kartach taki PIN jak w
    karcie VW - ale nie chcę żonie głowy zawracać, bo mamy takie same ;>
    Zaś z prawdziwych zalet - od stycznia VW wprowadza 3D-Secure i dzięki temu także
    możliwość płatności IO kartami visa electron.
    Tak mi odpowiedzieli na pytanie w poczcie wewnętrznej - nie wiem, dlaczego nie chwalą
    się tym nigdzie indziej, może się wstydzą, że do tej pory IO nie można było robić,
    choć karty mają CVV2 wydrukowane na rewersie.