  • 1. Data: 2004-08-10 06:06:09
    Temat: Raty z Lukasem w Media Markcie - jaja sobie robią ?
    Od: "galind" <g...@w...pl>

    Witam !

    Udałem się wczoraj do Media Marktu zakupić monitor do komputera w cenie
    ok. 1100 zł. Zakupy planowałem już dawno, skusiła mnie promocja "totalne
    raty 0 %". Zawsze to lepiej rozłożyć sobie 10 x 110 zł przez rok, bez
    żadnych opłat ukrytych i prowizji. Wszystko ładnie, pięknie, co prawda nie
    załapałem się w filli Lukasa w MM na klienta "dowodowego" (najprostsza
    forma przyznania kredytu - tylko dowód osobisty), ale byłem przygotowany i
    posiadałem 2 dokumenty ze zdjęciami, dokument o zatrudnieniu i zarobkach.
    I dalej wszystko szło płynnie i gładko, aż nagle bankowiec zbladł i
    powiedział, że "system nie pozwala dać panu takiego kredytu, zezwala
    jedynie do wysokości 1000 zł". Ze śmiechem wyszedłem...

    A teraz warunki brzegowe :
    - zatrudnienie : w pierwszej firmie (od studiów), sporej i pewnej,
    nieprzerwanie przez 12 lat, z umową na czas nieokreślony, nadal aktualną,
    - zarobki : ok. 2500/mies.
    - posiadanie lukas e-konto pro w lukasie (podobno bez znaczenia, ale chyba
    lepiej mieć i być dla banku bardziej wiarygodnym niż być człowiekiem z
    ulicy),
    - konto w lukasie od kilku lat z lokatami długoterminowymi na kwotę
    przewyższajacą 68 razy zaproponowany przez system kredyt,
    - gotówka na koncie przekraczająca 9 razy zaproponowany kredyt,
    - posiadanie karty Visa Clasic z kredytem 5000 zł - absolutnie bez debetu,
    aktywną,
    - brak jakichkolwiek spłacanych kredytów zarówno w lukasie jak i w innych
    bankach,
    - na konto w lukasie wpłacane są też co miesiąc dodatkowo zarobki żony.

    I co Wy na to ? Pora zmienić bank, wczesniej nagadawszy "systemowi", czy
    wszędzie tak jest ?

    To ile może dostać "człowiek z ulicy" : na kasetę VHS - 7,80 zł ?

    Galind

  • 2. Data: 2004-08-10 10:31:23
    Temat: Re: Raty z Lukasem w Media Markcie - jaja sobie robią ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik galind napisał:

    > - posiadanie karty Visa Clasic z kredytem 5000 zł - absolutnie bez debetu,
    > aktywną,

    I tu bym się dopatrywał problemu ... Nie wiedzą , jak pożyczasz i jak
    spłacasz ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-10 10:45:34
    Od: "galind" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cfa838$f47$2@atlantis.news.tpi.pl
    > I tu bym się dopatrywał problemu ... Nie wiedzą , jak pożyczasz i jak
    > spłacasz ;)

    Hmm, masz racje, napiszę więc precyzyjniej : _aktualnie_ bez debetu, z
    wieloletnią historią spłacania dużych kwot, zawsze bez spóźnień.
    I tu napiszesz, że dla banku to kaszanka, bo zarobić na wysokich odsetkach
    nie można, wejść mu na hipotekę albo wysłać komornika i przejąć wszystko.
    Do d... taki klient, co ? :-)

    Galind

  • 4. Data: 2004-08-10 12:35:28
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    niestety Lukas zchodzi na psy powoli.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-08-10 12:50:01
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 10 Aug 2004 08:06:09 +0200, w <cf9oip$52f$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "galind" <g...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > ok. 1100 zł. Zakupy planowałem już dawno, skusiła mnie promocja "totalne
    > raty 0 %". Zawsze to lepiej rozłożyć sobie 10 x 110 zł przez rok, bez

    Kupując za gotówkę bez problemu dostałbyś upust, ale jak kto woli...

  • 6. Data: 2004-08-10 13:13:37
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Kupując za gotówkę bez problemu dostałbyś upust, ale jak kto woli...

    W mniejszym sklepie u właściciela owszem. Ale czy udało Ci się dostać upust
    w Mediamarkcie? U nich życzenie żebym mógł włączyć i obejrzeć telewizor
    _zanim_ zapłacę wywołało konsternację, opad szczęki i wytrzeszcz oczu ;-)

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-08-10 13:33:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 10 Aug 2004 15:13:37 +0200, w <cfahmn$5ps$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

> [...]
    > w Mediamarkcie? U nich życzenie żebym mógł włączyć i obejrzeć telewizor
    > _zanim_ zapłacę wywołało konsternację, opad szczęki i wytrzeszcz oczu ;-)

    Tak, słyszałem wielokrotnie. Sam nie praktykuję, bo u badziewiarzy i oszustów
    nie kupuję.

  • 8. Data: 2004-08-10 14:44:43
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > raty 0 %". Zawsze to lepiej rozłożyć sobie 10 x 110 zł przez rok, bez
    > żadnych opłat ukrytych i prowizji. Wszystko ładnie, pięknie, co prawda nie

    ja tak kupilem DVD za 700 zl i po splacie 10 raty (2 miesiace temu) do
    dzisiaj nie mam pisma o splacie calosci - a wynika to z umowy z Lucasem
    Wiecej sie nie bede bawil w takie pie... nie

    JerzyR

  • 9. Data: 2004-08-10 16:53:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-10 15:13, Użytkownik Bogdan B. napisał:
    > Ale czy udało Ci się dostać upust w Mediamarkcie?

    Wielokrotnie, nawet kilkanaście procent (MM Wrocław - Galeria
    Dominikańska).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-08-10 16:58:09
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Tak, słyszałem wielokrotnie (...)

    Ze słyszenia to też znam wiele rzeczy ...