  • 1. Data: 2004-08-30 12:26:53
    Temat: Ranking najlepszych ofert bankowości internetowej
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bankowość internetowa Raiffeisen Bank Polska S.A. w gronie laureatów
    konkursu Global Finance. Główne nagrody w sześciu kategoriach dla banków
    grupy Raiffeisen Zentralbank Österreich AG

    Raiffeisen Bank Polska S.A. zdobył pierwszą nagrodę w międzynarodowym
    konkursie magazynu Global Finance, zwyciężając w rankingu polskich banków w
    kategorii "Najlepsza usługa internetowa dla klientów indywidualnych".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6336
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-30 12:38:05
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-08-30 14:26:

> [...]
    > konkursie magazynu Global Finance, zwyciężając w rankingu polskich banków w
    > kategorii "Najlepsza usługa internetowa dla klientów indywidualnych".
    Co ? To jakaś granda. :-/
    Raiffeisenowi jeszcze wiele brakuje do m*banków czy Inteligo. No, chyba,
    że tych banków wogóle nie oceniano.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-30 13:16:09
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > konkursie magazynu Global Finance, zwyciężając w rankingu polskich banków
    > kategorii "Najlepsza usługa internetowa dla klientów indywidualnych".

    To chyba jakis joke ?!

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-08-30 13:50:15
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    > Raiffeisenowi jeszcze wiele brakuje do m*banków czy Inteligo. No, chyba,
    > że tych banków wogóle nie oceniano.

    oczywiscie ze nie, bo

    > Global Finance

    dostal za to kupe kachy, by Raiffeisen byl the best...
    --
    Proszę mi wybaczyć. Przechadzałem się po parapecie, by się rozejrzeć.
    gubernator William J. le Petomane

  • 5. Data: 2004-08-30 14:28:20
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

    To zwykła marketingowa ściema.
    Przecież od dawna wiadomo, że takie rankingi są sponsorowane. Czy przypadkiem
    ostatnio nie dostał od nich nagrody Citek (czytaj Handlowy)?
    Dziwne tylko, że Raiffeisen zdecydował się na tak mało znany i mało prestiżowy
    tytuł, a nie np. Euromoney albo The Banker. Jeśli już coś robić, to chyba
    lepiej z większym rozmachem, hę? A może ich po prostu nie stać?
    Pozdro