  • 21. Data: 2003-04-08 13:40:21
    Temat: Re: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Wyniki oraz sposób oceniania są ze sobą sprzeczne! Jeśli karta Visa
    Classic
    > Millennium dostaje 54,5 a AMEX o 16 punktów mniej to to jest to dziwne!!
    No bo
    > jeśli wziąc opisane niżej kryteria to jedyna rzecz którą różnią się te
    karty to
    > koszt wydania VC-65pln AMEX-70pln. Pozostałe warunki są identyczne!!! Jak
    > się stało że różnica wynosi aż 16p? z tego co jest tu napisane to może być
    max
    > 10p czyli za koszt wydania karty. ale te 5pln chyba nie jest taką dużo
    różnicą?
    > Może logo po prostu Amex ma nieładne?
    > Pozdrawiam
    > lukasz

    Różni je także wysokość odpowiedzialności klienta, na niekorzyść AmExa

  • 22. Data: 2003-04-08 15:34:57
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b6ujfl$nlr$1@pippin.warman.nask.pl...
> [...]
    > max
    > różnicą?
    > >
    > Różni je także wysokość odpowiedzialności klienta, na niekorzyść AmExa

    A ja uważam AmEx'a za jedyny porządny produkt Millenium.
    Używam go już 3 lata i nie zamierzam rezygnować.
    Jest znakomita do zakupów na lotniskach i w samolotach (najwyższe limity w
    USD) oraz jest, to ciekawostka, JEDYNĄ kartą akceptowaną w największych
    dziurach w Chorwacji (oczywiście przypominam, że to tylko ciekawostka). I
    można sprawdzić stan salda w bankomatach Euronet i przez telefon. Dla tej
    karty utrzymuję kiepskie Unikonto w Millenium. Poza tym ma bogaty pakiet
    usług dodatkowych (AVIS, GlobalOne, Medicover, PriorityPass) i ubezpieczeń
    (CarAssistance i, kolejna ciekawostka, ubezpiecza rodziców od szkód
    wyrządzonych przez dzieci). Ma również, jak wszystko, swoje wady - np.
    stosunkowo niewielka liczba punktów akceptujących w Polsce. Dodatkowo ma
    korzystniejsze przeliczniki walutowe i można nią płacić on-line w serwisach
    zza Oceanu Atlantyckiego.
    Ja osobiście używam na co dzień VISY Citibanku i AmEx'a Millenium. I wybór
    ten przeprowadziłem świadomie i jestem z niego zadowolony. Brakuje mi tylko
    dobrego MasterCard'a ale jak na razie uważana przeze mnie za najlepszą EC/MC
    w BPHPBK ma zbyt upierdliwy sposób uzyskiwania (np. dwa ostatnie opłacone
    rachunki telefoniczne - a skąd mam je wziąć skoro płacę wszystko on-line?).
    Słowo na temat KK z PKOBP - jak najdalej od tego wynalazku i jak najdalej od
    PKO. Nie mają przygotowanej infrastruktury do obsługi ani przeszkolonego
    personelu i trzeba odstać z godzinkę w kolejce aż przyjmą łaskawie papierki
    (może kiedyś, jak się poprawią...) - osobiście wisi mi kredyt w PKO w
    granicach 20% (nie zadłużam się na karcie) a boli konieczność ubezpieczania
    karty (zamiast robić taki głupie manewry, powinni podnieść opłatę za wydanie
    karty i zawrzeć w niej ubezpieczenie).

  • 23. Data: 2003-04-08 18:48:20
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    ubezpieczania
    > karty (zamiast robić taki głupie manewry, powinni podnieść opłatę za

    Ja nie twierdzę, że AmEx z Millennium jest zły tylko wskazuję dlaczego
    dostał mniej punktów.
    Sam mam AmEx'a i MC z PKO BP. Po ostatnich moich przejściach z księgowaniem
    spłaty MC nie będę się upierał, że jest to najlepsza karta. AmEx ma takie
    wady jak wspomniana mała akceptowalność w Polsce i praktycznie żadna w
    krajach w których bywam ale zaletą są przeliczniki i podgląd przez
    www.millenet.pl no i była to moja pierwsza kredytówka.

  • 24. Data: 2003-04-08 19:17:16
    Temat: Re: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Bo dla kazdego inne cechy KK sa wazne.

    Tak jest. Ja chętnie wezmę od banku kartę oprocentowaną na 1000 procent
    rocznie, byleby była tania (najlepiej darmowa), łatwo dostępna i z wysokim
    limitem. Za każy dodatkowy 1000 PLN limitu mogą mi dokładać 1000%. Też będzie
    mi odpowiadało, bo i tak zawsze spłacam w terminie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2003-04-08 19:39:53
    Od: l...@l...ru

    > Różni je także wysokość odpowiedzialności klienta, na niekorzyść AmExa

    no to fakt. ale z drugiej strony suma ubezpieczenia i suma na jedno zdarzenie
    jest 2-krotnie wyższa
    Pozdrawiam
    lukasz

  • 26. Data: 2003-04-08 20:07:29
    Od: m...@o...pl

> [...]
    uwadze
    > tylko "źle" dobrane wagi; ja bym np. zwiększył liczbę punktów za "tryb
    > zastrzegania karty" i ogólniej za bezpieczeństwo. Nie oznacza to jednak iż
    > ranking jest nie rzetelny. Na bazie wstepnych rankingów każdy może wybrać
    > produkt, który z jego punktu widzenia jest najbardziej atrakcyjny. Polecam
    > pełną lekturę. Pozdrowienia Tensor1
    >
    > PS1. Pawle nie tak ostro. Masz niewątpliwie rację ale uzywając tak ostrego
    > słownictwa nie przekonasz innych.
    >
    > PS2 Paweł Zielewski jest współautorem prezentowanego rankingu.

    "nie rzetelny" pisze sie razem!!!
    "nie rzetelnosci" pisze sie razem!!!

  • 27. Data: 2003-04-09 06:05:03
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    > [OT] Mi sie najbardziej podoba ostatni ranking Newsweeka - moja uczelnia
    > jest na pierwszym miejscu :)

    ... A Uniwersytet w Białymstoku jest lepszy od Jagielonki - oby więcej
    takich rankingów :-)

  • 28. Data: 2003-04-09 12:14:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Bez zartow. Sporo jest takich miejsc rowniez w Chorwacji, ze nadaje sie ona
    do posprzatania po piesku lub kotku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 29. Data: 2003-04-11 18:29:44
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Bez zartow. Sporo jest takich miejsc rowniez w Chorwacji, ze nadaje sie
> [...]
    Oczywiście, ale sporo jest takich miejsc, gdzie nie zapłacisz żadną inną -
    zwłaszcza na wyspach.

  • 30. Data: 2003-04-12 09:25:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście, ale sporo jest takich miejsc, gdzie nie zapłacisz żadną inną -
    > zwłaszcza na wyspach.

    Znaczy co? Akceptują Amexa, a nie akceptują Visy czy Mastercarda???

    --
    Pozdrawiam,
    Washko