  • 11. Data: 2012-05-01 10:34:51
    Temat: Re: [Raiffeisen]
    Od: " " <n...@g...pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > Ja zawsze rozumiałem że premia ma być w następnym miesiącu ale teraz nie
    > pamiętam dokładnych zapisów, a z uwagi na długi weekend nie czytam umów
    > i regulaminĂłw :)

    W miesiącu, w którym spełni się warunki promocji ALE NIE PÓŹNIEJ niż do
    31.07.2012.
    Z racji tego, że warunki promocji można spełnić do 30.06.2012 wynika jasno, że
    bank daje sobie DO miesiąca na wypłatę premii, licząc od miesiąca w którym
    spełni się warunki.

  • 12. Data: 2012-05-01 11:08:25
    Od: gral <n...@e...pl>

    n...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > bank daje sobie DO miesiąca na wypłatę premii, licząc od miesiąca w którym

    jasno to wynika sprzeczność co najwyżej :)
    jaki bank, taki regulamin.

  • 13. Data: 2012-05-01 12:38:03
    Temat: Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?

    Nie. Pewnie Pan/i od premii dziś nie pracuje :)

    Darek

  • 14. Data: 2012-05-01 13:32:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 May 2012 10:17:11 +0200, gral napisał(a):

    > No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?

    Hmmm nie pamiętam chyba promocji w której wisienki pojawiałby się szybko
    i od razu także myślę, że trzeba będzie jeszcze poczekać i to być może
    kilka jak nie więcej dni.
    Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę
    debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami
    bywa.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-05-01 13:54:18
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-01 13:32, xbartx pisze:

    > Hmmm nie pamiętam chyba promocji w której wisienki pojawiałby się szybko
    > i od razu także myślę, że trzeba będzie jeszcze poczekać i to być może
    > kilka jak nie więcej dni.
    Niby racja ;) Ale skoro napisali w regulaminie tak a nie inaczej to
    można było oczekiwać szybkich wiśni... a że bank ma gdzieś ten zapis i
    wolą wybrać opcję 'nie później niż' to już tylko świadczy o banku...

    > Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę
    > debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami
    > bywa.

    Za TOiP: Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie
    karty.

    Więc myślę, że (nie)aktywacja w miesiącu wydania nie ma znaczenia -
    wszystko okaże się za miesiąc ;) W TOiP jest o miesiącu wydania, a nie
    aktywacji więc pewnie będą kasować z kartę w kolejnych miesiącach - tak
    jak u bąka, gdzie opłata jest za posiadanie, a nie użytkowanie...

  • 16. Data: 2012-05-01 18:08:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 May 2012 13:54:18 +0200, osa napisał(a):

    > Niby racja ;) Ale skoro napisali w regulaminie tak a nie inaczej to
    > można było oczekiwać szybkich wiśni... a że bank ma gdzieś ten zapis i
    > wolą wybrać opcję 'nie później niż' to już tylko świadczy o banku...

    Pewnie jest jakaś procedura etc więc się nie spieszą, poza tym IMO nie
    oszukujmy się, wiśnie w większości zostaną wyjedzone przez wyjadaczy a
    nie przez zwabionych klientów, którzy się tam przeniosą z innego banku.

> [...]
    > aktywacji więc pewnie będą kasować z kartę w kolejnych miesiącach - tak
    > jak u bąka, gdzie opłata jest za posiadanie, a nie użytkowanie...

    A to rzeczywiście powinno być tak jak napisałeś no ale mam cały miesiąc
    żeby aktywować i zastrzec.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2012-05-02 00:14:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Pewnie jest jakaś procedura etc więc się nie spieszą, poza tym IMO nie
    > oszukujmy się, wiśnie w większości zostaną wyjedzone przez wyjadaczy a
    > nie przez zwabionych klientów, którzy się tam przeniosą z innego banku.

    Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
    jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

  • 18. Data: 2012-05-02 00:38:30
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-02 00:14, Waldek pisze:
    > Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
    > jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

    Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

  • 19. Data: 2012-05-02 00:55:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

    > Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

    A jesli mozna spytac co leglo na szali zwyciestwa ? :)

  • 20. Data: 2012-05-02 01:47:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Pan Sowa <p...@g...ru> wrote on 2012-05-02_0:38

    > Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

    Oszczędzaj się! Ja bym już chyba nie zmieścił :-) a mam specjalną
    portmonetkę na baaardzo duży zestaw kart. A i tak wkładam po dwie
    do jednej kieszonki...
    Już mi się przez ten overflow jedna Citi złamała wzdłuż chipu (do
    samego końca chipu) i zastanawiam się, czy wytrzyma do wymiany.

    witrak()