  • 1. Data: 2002-12-03 01:10:43
    Temat: Rafy w LG Petro?
    Od: Mirek Ptak <m...@w...to.netscape.net>

    Czołem!

    Finalizuję właśnie kredyt hipoteczny w LG Habitat.
    Po początkowej euforii związanej z różnymi obiecankami ze stron
    internetowych tego banku i pierwszych rozmów z agentem, coraz częściej
    potykam się o rafy (kłody :) ), których teoretycznie być nie powinno.
    Chciałem wziąść kredyt na 100% wartości mieszkania (rynek wtórny -
    mieszkanie za 60000zł) przy ponad 6000 brutto dochodu, stabilnej pracy w
    znanej firmie (od 5 lat, umowa na czas nieokreślony), 35 lat, wyższe
    wykształcenie, brak kredytów, ale i brak oszczędności, żona nie pracuje
    - moim skromnym zdaniem niezły klient dla banku.
    Problemy pojawiły się przy pierwszych bezpośrednich rozmowach z agentem,
    konieczny okazał się wkład własny w wysokości około 5% (przetrwałem),
    okazało się jednak, że nie mogę wziąść kredytu w CHF - potrzebny większy
    wkład, teraz czekam już 3 tygodnie na podpisanie umowy (kredyt już
    podobno przyznany).
    Poważnie zaczynam żałować, że nie rozmawiałem równocześnie z GE Bankiem,
    który oferuje podobne możliwości finansowania "100%" wartości
    mieszkania.

    No ale do rzeczy - 6.12 muszę podpisać akt notarialny, a 5 lub 6 rano
    dopiero będę mógł podpisać umowę kredytową z bankiem. Z tego powodu
    będę miał bardzo mało czasu, żeby przeanalizować tą umowę :(
    Poradźcie mi proszę jakich niekorzystnych punktów w standardowej
    umowie LG Petro mogę się spodziewać i czy są szanse na ich korektę?

    Pozdrawiam - Mirek

  • 2. Data: 2002-12-03 09:40:54
    Temat: Re: Rafy w LG Petro?
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Mirek Ptak pewnego razu popełnił(a):

> [...]
    > :( Poradźcie mi proszę jakich niekorzystnych punktów w
    > standardowej umowie LG Petro mogę się spodziewać i czy są szanse

    Ja wlasnie zaczynam sie zastanawiac nad kredytem w LG,
    i zaczela mnie zastanawiac stopa bazowa banku ustalana przez prezesa,
    moze ktos jest bardziej zorientowany i wie jak to sie ma ciec RPP i
    Wibora/Libora

    pozdro
    ---------------------------
    premek

  • 3. Data: 2002-12-03 10:49:04
    Od: t...@p...onet.pl

    On Tue, 03 Dec 2002 02:10:43 +0100, Mirek Ptak
    <m...@w...to.netscape.net> wrote:

    >przy ponad 6000 brutto dochodu, stabilnej pracy w

    Sorki za lamerskie pytanie, ale ile to jest na reke?

    Pzdr
    Mareczek

  • 4. Data: 2002-12-03 10:49:27
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    t...@p...onet.pl wrote in news:jv2puug8ccdltbi357qlp34e4htin1l0s4@
    4ax.com:

    /ciach.../

    > Sorki za lamerskie pytanie, ale ile to jest na reke?

    Mozesz policzyc. Srednio w ciagu roku ok. 4000 zl.

    W.

  • 5. Data: 2002-12-03 11:51:00
    Od: MP <m...@n...net.wywal.to>

    On 2002-12-03 11:49, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > t...@p...onet.pl wrote in news:jv2puug8ccdltbi357qlp34e4htin1l0s4@
    > 4ax.com:
    >
    > /ciach.../

    > Mozesz policzyc. Srednio w ciagu roku ok. 4000 zl.

    Brawo :) - troszkę mniej - jakieś ryczałty mi jeszcze zabierają :(

    Pozdrawiam - Mirek