  • 1. Data: 2012-03-29 11:14:57
    Temat: Re: Rafi daje 200 zeta
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 29 Mar, 09:23, koziołek M. <j...@g...com> wrote:
    > Siakieś nowe wisienki u Rafiego
    >
    > http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A...

    > niby wszystko gratis , tylko oplata za kartę 2 zł przy braku obrotu.

    Dzieki za info.
    Mysle, ze dla 200zl mozna poswiecic dwie, trzy dwuzlotowki za karte ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-04-02 23:10:38
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Dzieki za info.
    > Mysle, ze dla 200zl mozna poswiecic dwie, trzy dwuzlotowki za karte ;)
    > --
    > pozdr.
    > ls

    kartę można zastrzec

    Darek

  • 3. Data: 2012-04-02 23:47:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 23:10, Darek pisze:

    > kartę można zastrzec

    To po co w ogole zamawiac karte?

  • 4. Data: 2012-04-02 23:49:14
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > To po co w ogole zamawiac karte?

    Bo jest to jeden z warunkow.

  • 5. Data: 2012-04-03 00:09:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 23:49, Waldek pisze:

    > Bo jest to jeden z warunkow.

    Fakt, sam to wklejalem przeciez. Zamotalem sie.

  • 6. Data: 2012-04-03 11:40:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 00:09, neoniusz pisze:

    > Fakt, sam to wklejalem przeciez. Zamotalem sie.

    A tak w ogole to raifi strasznie szaleje.
    Prawie od razu po wypelnieniu wniosku zadzwonili z potwierdzeniem
    danych. Teraz, pol godziny od tamtego telefonu, dzwoni do mnie babka z
    oddzialu i chce sie umowic na podpisanie umowy i omowienie wszelkich
    szczegolow. Toz to nawet przy premium tak nie dzwonili z oddzialu i sie
    nie umawiali - ba, bylem tam dosc niemilo obsluzony - ale teraz to inny
    oddzial.

  • 7. Data: 2012-04-03 13:12:29
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > Teraz, pol godziny od tamtego telefonu, dzwoni do mnie babka z oddzialu i chce
    > sie umowic na podpisanie umowy i omowienie wszelkich szczegolow.

    Ja sugerowalem ze podpisze w oddziale, ale wyczulem lekkie niezadowolenie
    wiec odparlem ze mi az tak nie zalezy i moga tez wyslac kuriera.

  • 8. Data: 2012-04-03 13:16:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 13:12, Waldek pisze:

    > Ja sugerowalem ze podpisze w oddziale, ale wyczulem lekkie niezadowolenie
    > wiec odparlem ze mi az tak nie zalezy i moga tez wyslac kuriera.

    Tutaj byli wyjatkowo mili i babka sprawiala wrazenie, ze nie moze sie
    doczekac mojej wizyty :D A ze oddzial mam pod nosem to sie przejde, bo z
    kurierem jest ten problem, ze przyjezdzaja zawsze o dziwnych godzinach.

  • 9. Data: 2012-04-03 13:17:09
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 3 Kwi, 13:12, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

    > Ja sugerowalem ze podpisze w oddziale, ale wyczulem lekkie niezadowolenie
    > wiec odparlem ze mi az tak nie zalezy i moga tez wyslac kuriera.

    Ja podpisalem w oddziale, ale babka chyba nic nie wiedziala o premii
    100zl...
    Odetchne z ulga, po 2 miesiacach, jak juz te dwie stoweczki beda
    bezpieczne na koncie w innym banku ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-04-03 18:44:58
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-04-03 13:16, neoniusz wrote:
    > Tutaj byli wyjatkowo mili i babka sprawiala wrazenie, ze nie moze sie
    > doczekac mojej wizyty :D A ze oddzial mam pod nosem to sie przejde, bo z
    > kurierem jest ten problem, ze przyjezdzaja zawsze o dziwnych godzinach.

    Tylko zwracaj baczną uwagę na to co podpisujesz bo w moim przypadku
    skończyło się na tym że sobie odpuściłem, Wybrałem oddział jako miejsce
    podpisania umowy - babka niezorientowana w temacie kaze mi drugi raz
    wypełniać wniosek. Druga w końcu jej tłumaczy że nie trzeba, że
    wystarczy wydrukować potwierdzenie. Na potwierdzeniu zaś widnieje że nie
    jestem zainteresowany kartą - ergo nici z promocji. Podziękowałem,
    wyszedłem.