  • 1. Data: 2004-06-08 13:44:43
    Temat: Rachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Musze zaplacic rachunek za TPSA;
    i chce zeby kasa doszla do nich jak najpredzej;
    /te kase mam fizycznie w reku :)

    Jaka "forma przelewu" dojdzie na konto TPSA szybciej:
    - Wplata dzisiaj na poczcie,
    czy
    - Wplacam te kase dzis na inteligo i jak tylko pojawi sie na koncie
    przelewam na TPSA;
    ?

  • 2. Data: 2004-06-08 13:47:49
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Obstawiam Inteligo

  • 3. Data: 2004-06-08 13:55:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Obstawiam Inteligo

    To zależy gdzie wpłaci ;-) Jak w agencji, to będzie wolniej. Ja bym raczej
    proponowała wpłatę standard na poczcie. Jeżeli dzisiaj wpłaci, to pójdzie to
    jutro I sesją. Jeżeli dzisiaj wpłaci w oddziale PKO, to kasę będzie miał
    jutro na koncie (po 11.30) i będzie mógł przelać do TPSA. Wersja z pocztą
    jest droższa, ale za to skraca drogę o 1 ruch ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-08 13:57:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

  • 5. Data: 2004-06-08 14:04:18
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

> [...]
    > jutro na koncie (po 11.30) i będzie mógł przelać do TPSA. Wersja z pocztą
    > jest droższa, ale za to skraca drogę o 1 ruch ;-)))

    mam pomysl:

    zobacze gdzie sa krotsze kolejki :),
    ale raczej na poczcie....
    PKOBP na monciaku w Sopocie o tej porze to istne indie......

  • 6. Data: 2004-06-08 14:05:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > zobacze gdzie sa krotsze kolejki :),
    > ale raczej na poczcie....
    > PKOBP na monciaku w Sopocie o tej porze to istne indie......

    Tylko nie zapomnij, że to ma być wpłata standard a nie zwykła, bo wtedy
    tepsa poczeka sobie na kasę do 14 dni ;-))))

  • 7. Data: 2004-06-08 14:09:54
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
> [...]
    > jutro na koncie (po 11.30) i będzie mógł przelać do TPSA. Wersja z pocztą
    > jest droższa, ale za to skraca drogę o 1 ruch ;-)))
    =============
    Rozumiem, ze Inteligo nadal pozostaje "obce" dla PKO BP SA? Masz wiesci,
    kiedy - owa sroga niedogodnosc - zaprzestanie byc udzialem w/w banku?
    RePozdrowienia :-)!
    PL

  • 8. Data: 2004-06-08 14:15:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rozumiem, ze Inteligo nadal pozostaje "obce" dla PKO BP SA? Masz wiesci,
    > kiedy - owa sroga niedogodnosc - zaprzestanie byc udzialem w/w banku?

    Nie mam wieści - pewnie stanie się to jak całe PKO przesiądzie się na
    Altamirę. Mam natomiast różnorodne doświadczenia z wpłatami na Inteligo w
    placówkach PKO BP. Czasem mimo dokonywania wpłaty tak, że powinna spokojnie
    załapać się na sesję eliksiru i dotrzeć tego samego dnia docierała na konto
    następnego dnia. Raz z niewiadomych przyczyn trwało to 2 dni (wpłata
    wieczorem 1 dnia-na koncie 3 dnia po 11.30).

  • 9. Data: 2004-06-08 14:28:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Q wrote:
    > Jaka "forma przelewu" dojdzie na konto TPSA szybciej:
    > - Wplata dzisiaj na poczcie,
    > - Wplacam te kase dzis na inteligo i jak tylko pojawi sie na koncie
    > przelewam na TPSA;

    a nie mozesz wplacic na TPSA ale w banku a nie na poczcie ?
    wg mnie od podanych 2 wariantow trzeci bedzie lepszy :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-06-08 14:43:25
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > a nie mozesz wplacic na TPSA ale w banku a nie na poczcie ?
    > wg mnie od podanych 2 wariantow trzeci bedzie lepszy :-)
    > *** blad ***

    o! :)

    jak to wyglada od strony oplat i szybkosci?
    :)