  • 1. Data: 2004-07-26 13:53:19
    Temat: Rachunek dla Małej Firmy
    Od: "Fil" <f...@p...onet.pl>

    Zamierzam założyć rachunek w banku dla mojej działalności gospodarczej.
    Mam w związku z tym kilka pytań:

    Konkretnie, to planuje założyć konto w BPH

    -ile może kosztować miesięcznie obsługa takiego rachunku
    -ile muszę zapłacić na starcie, za otwarcie rachunku

    - czy można mieć konto w innych walutach niż złotówki
    - czy jeśli będę miał konto w Euro, zaś ktoś wpłaci
    na konto pieniądze w PLN, to ile na tym stracę (zapłacę bankowi)
    (chodzi tu chyba o tzw przewalutowanie [?])
    Czy jest to jakiś procent od kwoty?

    - czy obsługa konta w euro może drożej kosztować ?
    - czy mając konto w Euro, kiedy będę wyłacał pieniądze
    w bankomacie, ale oczywiście w złotych, to czy też
    będę płacił bankowi za to przewalutowanie ?

    w zasadzie już jestem zdecydowany na BPH.
    Czy są jakieś przeciwwskazania dla zakładania tam rachunku
    dla małej firmy ?

    Czy idąc na rozmowę do banku, będe mógł coś negocjować,
    czy też jest to jakaś rutynowa operacja, gdzie wypełnię
    formularz i ktoś automatycznie zrobi swoje.

    Dziękuje za fachową radę.
    Fil

  • 2. Data: 2004-07-26 14:28:59
    Temat: Re: Rachunek dla Małej Firmy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Fil napisał:
    > Zamierzam założyć rachunek w banku dla mojej działalności gospodarczej.
    > Mam w związku z tym kilka pytań:
    >
    > Konkretnie, to planuje założyć konto w BPH
    >
    > -ile może kosztować miesięcznie obsługa takiego rachunku

    Ztego co pamietam to okolo 30 zl miesiecznie. Wszystkie przelewy platne.

    > -ile muszę zapłacić na starcie, za otwarcie rachunku

    Chyba cokolwiek zeby dostac karte.

    > w zasadzie już jestem zdecydowany na BPH.

    Zastanow sie powaznie.

    > Czy są jakieś przeciwwskazania dla zakładania tam rachunku
    > dla małej firmy ?

    Polecam watek "BPH czego brakuje". Jesli chesz miec zawsze wiarygodne i
    aktualne informacje o stanie rachunku, to poszukaj innego banku.

    > Czy idąc na rozmowę do banku, będe mógł coś negocjować,
    > czy też jest to jakaś rutynowa operacja, gdzie wypełnię
    > formularz i ktoś automatycznie zrobi swoje.

    Ja znam zycie, to bedziesz mogl jedynie podziekowac, ze w ogole
    zechcieli z Toba gadac. I prztgotuj sie na kilka wizyt w oddziale przy
    zakladaniu rachunku z dostepem przez inet i karta.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-07-26 15:10:18
    Temat: Re: Rachunek dla Ma?ej Firmy
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Fil wrote:

    > Zamierzam założyć rachunek w banku dla mojej działalności gospodarczej.
    > Mam w związku z tym kilka pytań:
    >
    > Konkretnie, to planuje założyć konto w BPH

    bedziesz tam placil, placil i placil.

    > w zasadzie już jestem zdecydowany na BPH.

    blad!

    > Czy są jakieś przeciwwskazania dla zakładania tam rachunku
    > dla małej firmy ?

    koszty.

    > Czy idąc na rozmowę do banku, będe mógł coś negocjować,
    > czy też jest to jakaś rutynowa operacja, gdzie wypełnię
    > formularz i ktoś automatycznie zrobi swoje.

    ponegocjowac to moze orlen, a nie mala firma.

    > Dziękuje za fachową radę.

    olej ich. rozwaz oferte banku nordea lub multibanku. bedzie taniej i
    wygodniej.

    jacek