  • Data: 2013-08-15 19:45:00
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 16:05:59 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "pws" 1...@g...com
    > : Osobiście polecam Eurokonto Net w Pekao
    > Osobiście odradzam PeKaO w ogóle. :)
    > : Oczywiście bank sam w sobie jest gówniany,
    > Więc jak to jest, że polecasz konto w takim banku?

    Ależ wyjaśniłem to już w drugiej części tego mojego zdania - banku samego w sobie nie
    polecam, ale sugeruję, że to konto mogłoby się nadać do celów, do jakich chce go
    używać A.L. Ale on i tak zrobi jak zechce i wybierze to, co mu się spodoba z tych
    wszystkich kont wymienionych w tym wątku.

    Sam z Pekao żadnych problemów jak na razie nie miałem i oby tak zostało...