  • Data: 2013-08-15 05:04:31
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Aug 2013 21:24:11 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >To po kiego grzyba podajesz numer telefonu, ktorego nie uzywasz.
    >Zmien numer telefonu.

    Dyc napisalem. Ten telefon ktory uzywam w Polsce jest do uzywania w
    Polsce. Ten telefon ktory uzywam w Ameryce jest do uzywanai w Ameryce

    >Tylko musisz sie pofatygowac do Polski umowę podpisać.

    Zaden problem. To sie rozumie samo pzrez sie. Z Citi tez podpisalem
    umowe w Polsce

    >No patrz amerykanski Citi ci sie nie podoba. Wszak Handlowy to jego
    >wlasnosc i zaloze sie, że to nie polska wierchuszka to wymysliła.

    Citi handlowy nic nei ma wspolnego z amerykanskim Citi o ile mi
    wiadomo

    >Taa, to sprobuj przelac kilka tysiecy z Bank of America, to sie
    >przekonasz czy na pewno tak swobodnie.

    Ja nie mam konat w Bank Of America. Mam w Chase

    Kiepska odpowiedz...

    A.L.