  • 1. Data: 2008-01-01 16:33:09
    Temat: Re: Pytanko o przelew w weekend
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:floa78$rhl$1@news.interia.pl...

    > Wiem, że moi znajomi mają problemy z terminami płatności przy płaceniu
    > poprzez Pocztę Polską.
    > Czasami 3 dni robocze nie wystarczają.
    > A wszyscy odbiorcy liczą sobie datę zarejestrowania przelewu u nich.

    No to albo Cię znajomi nabierają albo są jacyś wybitnie pechowi.

    marekz

  • 2. Data: 2008-01-05 13:46:33
    Temat: Pytanko o przelew w weekend
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jak ktos przelal dzisiaj pieniadze na poczcie na konto PKO to czy dojda?
    Czy dopiero beda w poniedzialek?
    I wogule czy dochodza w weekendy??

  • 3. Data: 2008-01-05 13:55:13
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy jak ktos przelal dzisiaj pieniadze na poczcie na konto PKO to czy
    > dojda?
    > Czy dopiero beda w poniedzialek?
    > I wogule czy dochodza w weekendy??

    Na poczcie ?
    Jak w tydzień dojdą to będzie nieźle.
    W weekendy nie ma wymiany międzybankowej danych. Kasa dojdzie np. z mBanku
    do mBanku ale na pewno nie pomiędzy różnymi bankami.

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-01-05 14:30:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na poczcie ?
    > Jak w tydzień dojdą to będzie nieźle.

    informacje z wczoraj czy sprzed 2-3 lat?

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 5. Data: 2008-01-05 16:24:37
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:05012008.479EA90E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail h...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > informacje z wczoraj czy sprzed 2-3 lat?

    co innego dojście a co innego zarejestrowanie go

  • 6. Data: 2008-01-05 18:45:32
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Sat, 5 Jan 2008 14:46:33 +0100, "JarY" <j...@p...onet.pl>
    napisal:

    >Witam
    >Czy jak ktos przelal dzisiaj pieniadze na poczcie na konto PKO to czy dojda?
    >Czy dopiero beda w poniedzialek?
    >I wogule czy dochodza w weekendy??

    PKO z zasady trzyma przez jedna noc aby zarobic.