  • Data: 2012-09-27 22:10:05
    Temat: Re: Pytanie o fora
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <a...@a...pl> writes:

    > Najpierw "wazelinka" - dobrze, że dalej jesteś na grupie, ale musisz
    > przyznać, że kiedyś można było się w tym miejscu dowiedzieć o nowych
    > produktach w chwilę po ich wprowadzeniu. Często posty zawierały
    > rzetelne oceny nowych produktów, podpowiadały co można uzyskać
    > dodatkowo podejmując "działania" nie normowane w umowach czy
    > regulaminach. Wiem, były głosy aby wszystkiego nie pisać bo bankowcy
    > też tutaj są obecni :). Przyznam, że trochę mi tego brakuje, stąd
    > zamiar poszerzenia "kanału informacyjnego" o fora. Niestety ale
    Problem w tym, że na "forach" (czy to fejsbuk czy nk, czy goldenline)
    stosunek sygnał/szum jest cały czas o wiele gorszy od usenetu.

    > popularność różnych for dyskusyjnych rośnie i za kilka lat usnet
    > zniknie podobnie jak kiedyś usługa archie (istnieje jeszcze w
    > szczątkowej formie). Usnet to same zalety, ale jak to wytłumaczyć tym
    > dla których internet to tylko protokół http.

    Bo ja wiem czy zniknie? Zapewne zostanie zmarginalizowany. Ale wcale bym
    nie przesądzał czy _wartościowych_ informacji będdzie mniej niż na 50
    forach.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Hanging on in quiet desperation is the English way.