  • Data: 2012-09-29 21:01:49
    Temat: Re: Pytanie o fora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris94" 50672c48$0$1296$6...@n...neostrada.pl

    > Myślisz, że oni to robią żeby Tobie sprawić przyjemność?

    Tak. Wiedzą o tym, że zadowolony klient jest
    lepszym źródłem szmalu niż niezadowolony.

    > Spróbuj pomyśleć ile forsy i zachody by ich kosztowało, żeby mieć wgląd
    > do takiej ilości kont pocztowych rozsianych po różnych serwerach na
    > całym świecie!
    > A tutaj mają na patelni wszystko, klienci sami się zgłaszają i
    > przedkładają swoją korespondencję, a nikt nawet nie ma pojęcia o tym,
    > kto i czyją korespondencję kontroluje na serwerach Googla.
    > A pomysł nie jest nowy, za komuny tzw. "służby" też większość swoich
    > informacji uzyskiwały z lektury listów wysyłanych Pocztą Polską.

    Psychoza maniakalna, maniakalno-depresyjna?...
    Szyfruj zatem, jeśli boisz się. Moja siostra
    wywala co miesiąc około 75 złotych na telefon
    w TPSA -- bo boi się podsłuchów...

    [prawdę mówiąc -- i ja boję się tego, że ktoś podczyta
    to, co ja ślę na grupy dyskusyjne... ale ja mam obawy
    uzasadnione, nie jestem schizofrenikiem ;) jak inni...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'