  • 1. Data: 2003-05-24 19:18:49
    Temat: Pytanie dot. KK VISA Electron ??
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Witam
    Czy KK VISA Electron (mbanku czy PKO BP) moze byc autoryzowana powyzej
    limitu ??
    Wiem ze karty kredytowe wypukłe sa autoryzowane powyzej limitu.
    Ma to duze znaczenie przy kradziezy karty i ubezpieczeniu do jej limitu
    (mBank)

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 2. Data: 2003-05-25 07:44:49
    Temat: Re: Pytanie dot. KK VISA Electron ??
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

> [...]
    > Wiem ze karty kredytowe wypukłe sa autoryzowane powyzej limitu.
    > Ma to duze znaczenie przy kradziezy karty i ubezpieczeniu do jej limitu
    AFAIK Electron nie jest KK tylko płatniczą. Kartę tę można obciążać do
    wysokości dostępnych środków (stan konta + max. debet).
    Swoją drogą to chyba po to jest limit aby go nie przekraczać, (nawet dla KK)
    tym bardziej w autoryzowany sposób.
    Mietek

  • 3. Data: 2003-05-25 08:48:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Sorry, ale to co piszesz, nie ma sensu... Wejdź do FAQ albo na www.karty.pl

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-05-25 09:10:13
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

    > Sorry, ale to co piszesz, nie ma sensu... Wejdź do FAQ albo na
    www.karty.pl

    Sorry, ale to co piszesz nie ma sensu bo przeczysz sam sobie:-O
    http://www.karty.pl/info/rodzaje/platnicz.htm
    http://www.karty.pl/info/rodzaje/kredytow.htm
    Chcesz powiedzieć, że posługując się swoim elektronem dokonujesz płatności
    przez miesiąc po czym dostajesz zestawienie transakcji i jeżeli spłacisz
    całe zadłużenie w ciągu powiedzmy kilkunastu dni to nie płacisz żadnych
    dodatkowych opłat?

    Mietek

  • 5. Data: 2003-05-25 09:14:41
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Mietek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > AFAIK Electron nie jest KK tylko płatniczą. Kartę tę można obciążać do
    > wysokości dostępnych środków (stan konta + max. debet).

    ROTFL. Bzdura totalna

    Electron moze byc i kredytowa (np.PKO BP) i platnicza (najczesciej).
    Tak samo jak wypukla nie musi byc kredytowa.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-05-25 09:25:24
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

    > Electron moze byc i kredytowa (np.PKO BP) i platnicza (najczesciej).
    A kto poza przytoczonym dinozaurem wydaje elektrona kredytowego?
    Mietek

  • 7. Data: 2003-05-25 09:34:53
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > A kto poza przytoczonym dinozaurem wydaje elektrona kredytowego?

    mBank zaczyna takie wydawac.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2003-05-25 09:40:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mietek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A kto poza przytoczonym dinozaurem wydaje elektrona kredytowego?

    ING BSK, mbank

  • 9. Data: 2003-05-25 09:44:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Mentos" <m...@s...o2.pl> napisał:

    > Czy KK VISA Electron (mbanku czy PKO BP) moze byc autoryzowana powyzej
    > limitu ??

    Zależy....

    > Wiem ze karty kredytowe wypukłe sa autoryzowane powyzej limitu.

    Nie wszystkie. Np. Multi nie autoryzuje, a citi tak.

    > Ma to duze znaczenie przy kradziezy karty i ubezpieczeniu do jej limitu
    > (mBank)

    Multi nie autoryzuje (debetowe i KK), wiec pewnie mB analogicznie też nie.

  • 10. Data: 2003-05-25 11:06:57
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przez miesiąc po czym dostajesz zestawienie transakcji i jeżeli spłacisz
    > całe zadłużenie w ciągu powiedzmy kilkunastu dni to nie płacisz żadnych

    Tak, są takie karty np. VE kredytowa PKO BP oraz VE kredytowa mBanku:
    http://www.pkobp.pl/indy/kblek.xml?id=1
    http://mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szczegoly
    /index.html#VE

    Określenie "karta płatnicza" obejmuje zarówno karty kredytowe, obciązeniowe
    jak i debetowe. Ty najprawdopodobniej miałeś na mysli właśnie karty
    debetowe, gdyż ogroman większość VE to karty debetowe (obciażają od razu
    rachunek). Ale to nie znaczy że nie ma VE kredytowych.
    Rodzaj karty (płąska, wypukła) i dostępne w ten sposób sposoby płatności a
    sposób rozlcizania (kredytowa, obciążeniowa, debetowa) to dwie różne i nie
    powiązane ze sobą na sztywno rzeczy.

    Pozdrawiam

    Marek