  • 11. Data: 2002-08-06 05:13:51
    Temat: Re: Pytanie do bankowcow
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 3 Aug 2002 17:20:07 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@s...net.pl> wrote:
    >Jednak czytajac odpowiedzi wiekszosci grupowiczow na moje posty, odnosze
    >wrazenie, ze to banki sa uciskane przez takich jak ja natretnych i zle
    >wychowanych klientow a nie na odwrot. Ciekawy jestem, czy wszyscy tu obecnie
    >beda rownie zarliwie bronic dobrego image bankow, jesli kiedys nadejdzie to,
    >co dzieje sie w Urugwaju, a wczesniej w Argentynie. Wybacz mi drogi m-Banku
    >za me nachalne dopominanie sie moich praw.

    Osobiscie bylbym za wprowadzeniem powiadamiania o zmianie TOiP w jakis
    aktywny sposob, ale taki ktory bedzie tanszy dla banku niz papier -
    e-mail wydaje sie tu swietnie pasowac. Wystarczyloby postawic mailowy
    newsletter, na ktory chetni klieni by sie zapisywali.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-08-06 09:16:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > e-mail wydaje sie tu swietnie pasowac. Wystarczyloby postawic mailowy
    > newsletter, na ktory chetni klieni by sie zapisywali.

    Takowy funkcjonuje na stronie PKO BP SA.
    Powiadamiaja o zmianach w TOiP, ale takze o nowych bankomatach co mi
    wybitnie ulatwia aktualizacje mojego spisu w Palmie...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-08-06 20:11:19
    Temat: Odp: Pytanie do bankowcow
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
> [...]
    > e-mail wydaje sie tu swietnie pasowac. Wystarczyloby postawic mailowy
    > newsletter, na ktory chetni klieni by sie zapisywali.

    E-mail w zupelnosci by wystarczyl. Chyba po to przy wypelnianiu ankiety
    podawalem wlasnie swoj adres. Obawiam sie jednak,. ze m-Bank zamiast
    korzystac z tego kanalu przesylu informacji do klientow, sprzedal baze
    danych jakiejs spamerskiej firmie. I zamiast powiadomien o zmianie TOiP
    dostaje reklamowki :(

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."

  • 14. Data: 2002-09-02 21:22:39
    Od: ptom <p...@f...removeit.com>

    Bogdan wrote:
    > A czy rzeczywiście BPHPBK wysyła? Jeszcze w styczniu byłem klientem. W ciągu
    > tego miesiąca TOiP zmienił się 4 razy (co najmniej. Nie sprawdzałem ich
    > codziennie). Oczywiście żadnych zmian nie wysyłał.

    No, teoria jest taka, że te zmiany których nie dostałeś na piśmie po
    prostu dla Ciebie nie istnieją. Tylko wykłóć się o to z panią w okienku ;-)

    ptom