  • 11. Data: 2011-12-14 12:02:33
    Temat: Re: Przyszłe zniesienia na rynkach.
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-13 16:52, RynekGlobalny pisze:

    > I FED chyba jednak to tego dolarowego pieca:
    > http://www.bloomberg.com/news/2011-12-13/fed-seen-re
    vising-zero-rate-pledge-as-need-for-bond-purchases-d
    iminishes.html
    > . QE3 prawdopodonie nie będzie.

    Ja tam się nie znam ale jak czytam, że nie będzie to rozumiem to tak, że
    jednak będzie. Po prostu nastawiają wszystkich, że nie włączą drukarek a
    one pewnie już pracują pełną parą ...

    ale mogę się mylić taka moja "teoria spiskowa"

    gregor

  • 12. Data: 2011-12-14 12:26:01
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Wed, 14 Dec 2011 13:02:33 +0100, gregor napisał(a):

> [...]
    > one pewnie już pracują pełną parą ...
    >
    > ale mogę się mylić taka moja "teoria spiskowa"

    Dokładnie będzie ;)
    W roku 2008 zawiniły banki. Tym razem zawiniły rządy. Ogólnie mówiąc
    współczesne banki i rządy są największymi nierynkowymi instytucjami
    finansowymi. Nierynkowymi, ponieważ ich działania nie mają nic wspólnego z
    generowaniem stabilnego dochodu. Nastąpiło kompletne pomieszanie pojęć. Dla
    rządów dochodem staje się dług, dla banków - płynność utrzymywana głównie
    poprzez dofinansowanie przez rząd (z długu).
    Koniec cyklu kredytowego zakończy się "resetem" długów. Wyzerowanie długów,
    będzie się wiązac z kolejnym masowym przemieszczeniem własności realnych
    aktywów.
    Na przykład Chiny kupią port w Pireusie, Szwajcarzy jakieś fabryczki we
    Włoszech a najbardziej zadłużone miasto Berlin może kupi jakiś oligarcha z
    Rosji. Posprząta się i zaczniemy od nowa ;)

  • 13. Data: 2011-12-14 17:34:23
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    On 14 Gru, 13:02, gregor <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > one pewnie już pracują pełną parą ...
    >
    > ale mogę się mylić taka moja "teoria spiskowa"

    Komunikat był taki, reakcja zgodna z komunikatem. Przecież nikt nie ma
    pewności że za miesiąc się to nie zmieni, był i taki komunikat że FED
    jest gotowy na rekacje gdy w Europie sytacja się pogorszy. Jeśli
    będzie luzowanie ilościowe to będzie i jawny komunikat z FEDu w dniu w
    którym FOMC obraduje, a wcześniej na pewno wypowiedzi któregoś z
    prezesów rezerwy federalnej będą się pojawiać w mediach. Na pewno
    uwzględnając mandat fedu czyli wspieranie rynku pracy warto patrzeć na
    dane z rynku pracy w USA i na tej podstawie spodziewać się
    odpowiednich reakcji, tak jak i teraz miało to miejsce - decyzja
    została odsunieta ponieważ zaobserwowano umiarkowaną poprawę na rynku
    pracy w USA.

    Można się doszukiwac spisku, może i warto :) Może informacje są jawne
    tylko nikt na nie nie zwraca uwagi a później mówi się o tym jak o
    spisku.

    http://www.facebook.com/rynekglobalny