  • 41. Data: 2009-04-03 21:22:10
    Temat: Re: Przygotujcie się na hiperinflację
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> writes:

    > Kawa kawą a capucino to capucino po prostu. To jest chyba kawa
    > zbożowa, nie prawdziwa.

    W tych proszkach to mozna pewnie pol ukladu okresowego pierwiastkow
    znalezc. Glownym skladnikiem jest pewnie cukier, nie zboze.

    To tak jakby pisac ze wedlina powinna sie glownie skladac ze "skorek
    zwierzecych" i bialka sojowego oraz litanii Exxx, i ze taka normalna
    wedzona kielbasa (zawierajaca > 99% przyzwoitego miesa wieprzowego) to
    nie kielbasa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 42. Data: 2009-04-03 22:06:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > W tych proszkach to mozna pewnie pol ukladu okresowego pierwiastkow
    > znalezc. Glownym skladnikiem jest pewnie cukier, nie zboze.

    Pewnie tak.

> [...]
    > zwierzecych" i bialka sojowego oraz litanii Exxx, i ze taka normalna
    > wedzona kielbasa (zawierajaca > 99% przyzwoitego miesa wieprzowego) to

    Nie mogę jeść wędlin, bo czymś są nafaszerowane (pewnie, żeby zatuszować,
    że toto jest stare).
    Dawniej faszerowali czosnkiem, a teraz tym słodkawym świństwem. Nawet
    normalnej, prawdziwej szynki nie ma w sklepach.

    --
    animka

  • 43. Data: 2009-04-03 22:08:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > pogooglaj hasło "animka" to zrozumiesz.

    Reklamuj siebie znawco prawa ze swojego mózgu, ok?

    --
    animka