  • 41. Data: 2009-10-22 15:44:32
    Temat: Re: Przychodzi baba do SKOK Stefczyka...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" hbpgc7$p1p$...@n...interia.pl

    > Nie wywołuj wilka z lasu bo zaraz się zaraza pojawi i bezpardonowo zapyta
    > czemu jest atakowany ;)

    Znasz się na zegarku, więc wiesz o tym, że Twój post źle o Tobie świadczy. :)
    Po co więc go ślesz? Zaczekaj na lepszą (dla Ciebie) okazję. :)

    Dlaczego Ci dobrze radzę, choć zdecydowanie nie należysz do moich przyjaciół?
    Bo akurat myślę o dziewczynie, która ustępuje pola swoim rywalkom, mówiąc:

    -- Mam nad nimi tak dużą przewagę... Można powiedzieć, że wszystkie
    mocne karty mam w swoich rękach... Nudno by było, gdybym nie
    ustąpiła im pola... :)

    Ja też mam przewagę nad Rydzykowatymi i innymi Rycerzami JPII.
    Dziewczynę stać na to, aby swoje przeciwniczki przeciągać na
    swoją stronę i ,,neutralizować''. Mnie raczej nie stać :) na
    taki luksus, ale kto wie -- może się kiedyś czegoś od niej
    nauczę i w tej (antywojennej) materii. :)

    Akurat takimi metodami, jakich Ty się chwytasz, nie można wygrywać
    i raczej ;) z Ciebie nie uczyniłbym nigdy przyjaciela. :)

    Rydzykowata potęga ma słabe punkty -- nie potrafi zarabiać pieniędzy
    i jest uzależniona finansowo od kasy państwa polskiego, a to państwo
    kuleje... I dookoła rozlegają się glosy oporu wobec arogancji Rydzykowatych.
    JPII nie potrafi wspiąć się na ołtarze, a nowy papież nie popiera drogi rozboju...

    Daj Boże, proszę, aby rodziny bab Rydzykowatych sprawdziły, czy aby baby
    nie są skubane nieświadomie, a jeśli są, żeby pojęły, iż można żyć inaczej,
    oszczędniej... Oczywiście nie zakładam, że baby czytają tę grupę, raczej
    liczę na bab tych rodziny.

    Aby było jasne: kto dobrowolnie i świadomie płaci Rydzykowi, ten mnie nie interesuje.
    Słowa swe (ostrzeżenie) kieruję tylko tam, gdzie Rydzyk zbiera od nieświadomych bab.
    :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2009-10-23 07:37:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hbpul5$o5t$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Daj mi namiar na swojego dilera bo widzę, że fazę masz nieziemską :]

  • 43. Data: 2009-10-23 08:33:13
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Paź, 09:37, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski"news:hbpul5$o5t$1@inews.gazeta.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Daj mi namiar na swojego dilera bo widzę, że fazę masz nieziemską :]

    Och, znowu ktoś wyciąga mi zawartość mordpliku? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 44. Data: 2009-10-23 08:45:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" hbrl6m$c03$...@n...interia.pl

    > Daj mi namiar na swojego dilera bo widzę, że fazę masz nieziemską :]

    http://www.dealervolvo.pl/nord_auto_podlaskie1.html

    Jedyny mój diler, który mi przychodzi do głowy.
    Inni nie używają tak górnolotnych słów -- nazywają się sprzedawcami czy jakoś
    podobnie.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2009-10-23 10:08:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hbrqfr$3ic$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Jedyny mój diler, który mi przychodzi do głowy.
    > Inni nie używają tak górnolotnych słów -- nazywają się sprzedawcami czy jakoś

    A może chcesz wiedzieć, kim jest mój dostawca narkotyków?
    Cefarm. Aktualnie biorę Neplit; kilka razy sztachnąłem
    się Ventolinem -- teraz nie działa, bo mam drożne oskrzela. :)
    Gdy były niedrożne -- istotnie, po sztachnięciu miałem nieziemskie odczucia.
    Opowiadałem o tym ludziom z branży narkotykowej -- dawali
    mi do zrozumienia, że znają te odczucia doskonale.

    -=-

    Obawiam się jednak, że moje narkotyki i Twoje nie należą do tej samej ,,parafii''.

    -=-

    Kolejnym narkotykiem zalecanym mi przez ,,ludzi z branży'' są ponoć nadmibilne
    nastolatki, pełne energii i chęci do życia. Jestem trochę nieśmiały, dlatego
    nie poprosiłem dotąd o receptę, ale jeśli okaże się, że tych narkotyków bez
    recepty nie można uzyskać, poproszę o recepty... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2009-10-23 10:49:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hbpfcr$qs0$1@inews.gazeta.pl...
    > Trwa od minuty do dwóch, więc za godzinę pracy mamy od 60 złych
    > do 120 złych co w zestawieniu z rentami i emeryturami bab polskich
    > jest ździerstwem. Może nie każdy wie o tym, że żądanie nieuzasadnionego
    > 90 złych za godzinę razy 8 godzin dziennie i razy 21 dni w miesiącu daje
    > nam (90*8*21=15120) ponad 15 tysięcy złotych miesięcznie, a warto dodać,

    Czemu nie otworzysz punktu [przyjmowania w[płat jak to taki dobry interes

    > że na tym nie kończy się zysk banku -- aby wpłacać po 2 złote, trzeba
    > najpierw kupić udział, za który trzeba zapłacić niemal 100 złotych
    > rocznie.

    Dalej nie doczytałeś co to, za co, po co, dlaczego i na jaki czas te
    100zł;))

    Krzysiek

  • 47. Data: 2009-10-23 11:34:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kris" hbs1ol$dne$...@n...onet.pl

    > Czemu nie otworzysz punktu [przyjmowania w[płat jak to taki dobry interes

    Bo lekarze zalecają mi nastoletnie kobiety, nie punkty wpłat, a ja od dawna
    twierdzę, że to najmądrzejsza grupa ludzi. Musiałbym więc zaprzeczyć :) sam
    sobie -- żaden lekarz nie radzi, abym robił szmal czy babrał się interesami.

    Nadto i moje wychowanie zabrania mi robienia szmalu. Na lekcjach religii
    uczono mnie wyraźnie tego, czego później uczyli ludzie bogaci:

    -- interes zbudowany na przyjaźni ma szansę na przeżycie
    -- ale przyjaźń oparta o interes nie ma sensu.

    (niektórzy dodają -- chyba, że tym interesem jest seks oderwany od szmalu)

    Matka mnie uczyła, gdy byłem dzieckiem -- lepiej z mądrym stracić niż
    z głupim zyskać.

    Nie brak mi pieniędzy, a chyba każdy powinien szukać przede
    wszystkim tego, czego potrzebuje.

    > Dalej nie doczytałeś co to, za co, po co, dlaczego i na jaki czas te 100zł;))

    Wiesz, ile ja reklam mam dookoła siebie? Ile wywalam gazetek reklamowych bez
    czytania?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2009-10-23 12:06:39
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hbs4cl$bmr$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, ile ja reklam mam dookoła siebie? Ile wywalam gazetek reklamowych
    > bez czytania?

    Więc nie powinieneś też zakładać tego konkretnego wątku jeśli nie
    sprawdziłeś czy to co piszesz jest zgodne ze stanem faktycznym;))

    Krzysiek.

  • 49. Data: 2009-10-23 13:00:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kris" hbs68g$tl2$...@n...onet.pl

    czytania?

    > Więc nie powinieneś też zakładać tego konkretnego wątku jeśli nie sprawdziłeś czy
    to co piszesz jest zgodne ze stanem
    > faktycznym;))

    Wątek założyłem, aby sprawdzić, czy moja matka mówiła prawdę.
    I widzę, że mówiła prawdę. A że ta prawda Rydzykowi nie podoba się...

    Zacytuję teologa, księdza Leszka Struka.

    Mnie prawda nie interesuje.

    Może nie literalnie tak było, może powiedział

    Mnie prawda nie obchodzi.

    ale sens był taki.

    -=-

    Najwyraźniej Rydzykowi baby przestają płacić a sam Rydzyk mówi
    sobie -- zapłacą albo wprost, albo nieświadomie, ale zapłacą!
    I tak miało być od początku budowania tej nowej RP. (wiem, bo
    sam miałem być wśród tych, którzy mieli żyć z ,,zebranego'')

    Najpierw Polacy mieli płacić wprost i dobrowolnie, później mieli
    płacić poprzez podatki i pośrednio, niejawnie. Miały pozostać
    tylko te firmy, które by regularnie płaciły -- zbierałyby od
    ludzi płaciłyby na Kościół JPII.

    Sklep by sprzedawał chleb i część zysku by oddawał na Kościół JPII.
    Przeciętny zjadacz chleba nie musiałby płacić regularnie, co niedziela
    na tacę -- regularnie kupowałby chleb a sprzedawca chleba oddawałyby
    część zysku na Kościół JPII. Firmy, które by nie płaciły (lub nawet
    płaciły, ale w mniemaniu Kościoła JPII za mało) po prostu byłyby
    likwidowane.

    Łatwiej zapanować nad małą liczbą (może tych firm być i pół miliona) firm,
    niż nad całą masą (40 milionami) ludzi. Ponadto -- zjadacz chleba mógłby
    dodatkowo płacić na tacę, jeśli by chciał. :) Każda droga pozyskiwania
    pieniędzy była dobra, z tym że nie każda drobna wpłata (na przykład
    50 złotych 10 lat temu) miałaby wartość w oczach księży.

    ,,Moja'' firma była o tyle szczególna, że jej opiekunem duchownym był
    proboszcz mojej parafii, honorowy prałat JPII -- zmarł nieoczekiwanie,
    niemal w czasie odprawiania mszy świętej. Miał raka odbytnicy. :) Ta
    firma miała być przedstawiona samemu JPII w czasie sto którejś pielgrzymki,
    pielgrzymki, która nie doszła już do skutku z uwagi na zły stan zdrowia JPII.

    -=-

    Ze smutkiem muszę/mogę dodać, że to ja wpędziłem moich rodziców w sidła
    Kościoła JPII. I z całą pewnością właśnie za ten grzech (i tego typu grzechy)
    cierpię. :) Inna sprawa, że Bóg karząc człowieka, nadal go kocha i nawet kary
    mają swoje piękne strony, zaś karząc, nie pozwala innym ludziom na ,,domiary''.

    Zdaję też sobie sprawę z tego, że gonią mnie przekleństwa ojców, których
    dziewczęta zostały rozdziewiczone przez księży -- księży szastających
    pieniędzmi otrzymanymi od ludzi takich jak ja. Rodzice dość często
    proponują mi swoje pociechy, ale dopiero po, ;) nie zaś przed. ;)
    Na moje pytania typu ,,dlaczego teraz, nie pół roku wcześniej, gdy
    była dziewicą'' nie padają odpowiedzi lub padają jakieś takie: ,,może
    wymyć się'' lub ,,jaka to różnica'', ,,jest bardzo dobrą dziewczyną''...

    Modlitwa jednej z takich dziewcząt:

    -- Boże, jeśli on zechce żenić się z ,,dziewicą'',
    powiedz mu, że ja jestem też taką ,,dziewicą''.

    Akurat to dziewczę było dla mnie długo drogowskazem, gdyż Bóg modlitwy
    wysłuchał i miałem na czas informacje o tym, iż rozmawiam z oszustką. :)

    Chyba te przekleństwa cichną, bo jednak w tym roku spotkałem też kilka
    dziewic nieodzyskiwanych/fabrycznych. Na dodatek ich matki uważały, że
    nie tylko mam prawo do dziewicy, lecz wręcz prawo tylko do dziewicy. :)
    Niestety jak na razie dziewczęta podbijały swoje ceny lub żądały ode mnie
    czegoś złego...

    Fajne są te matki, które zauważały coś na kształt:

    -- Ja wyswatałam, zrobiłam dobrą atmosferę, dobrze zaprezentowałem,
    a że była głupia i chciała dorobić...

    Mądre kobiety dają do zrozumienia -- jeśli facet zakocha się, da ,,za dziewczynę''
    dosłownie wszystko i jakiekolwiek podbijanie ceny nie ma sensu. Poproś zakochanego
    o suknię na zabawę -- ten da ci suknię, pantofelki, bieliznę, biżuterię, perfumy,
    kwiaty do wpięcia we włosy, jakiś środek lokomocji, a nawet potrafi dać mądre
    towarzystwo, aby dziewczyna dobrze czuła się na tej zabawie...

    Starsza (chyba babcia) kobieta patrzy tak, jakby niczego nie widziała i radzi

    -- zainteresuj się tym człowiekiem.

    Młode dziewczę odpowiada, że

    -- musi mieć twardego jak...

    Babcia dodaje z uśmiechem

    -- kij od szczotki?
    -- A żebyś wiedziała.

    I uśmiecha się do swych myśli...

    -- Skąd wiesz, że ten taki nie jest?
    -- Bo wiem.
    -- Masz doświadczenie? Ja mam...
    Najpierw sprawdź... To takie proste...

    Kilka (ze 2) lat później ponoć ??babcia?? (babcia ,,cioteczna?) radziła swej
    zapłakanej, ślicznej jak marzenie wnuczce, aby ta kupiła sobie kij od szczotki...

    -=-

    O ile prawdą jest, że:

    -- płaciłem hojnie na rozpustę księży,

    -- znane mi były opowieści o tej rozpuście księży czy zakonników
    (z książek a nawet z relacji naocznych świadków)

    -- na lekcjach religii przestrzegano mnie przed uważaniem za świętego
    każdego, kto jest księdzem czy zakonnikiem lub zakonnicą

    o tyle nie jest prawdą, jakobym uważał siebie za współodpowiedzialnego tej rozpusty.
    Ja płaciłem oficjalnie na potrzeby związane z budową kościoła, walkę z powodzią czy
    głodem, na edukację, wycieczki czy rekreację biednych dzieci, prowadzenie misji
    w dalekich krajach itd... Jeśli księża wykorzystali te pieniądze niezgodnie
    z oficjalnym przeznaczeniem tych pieniędzy, to znaczy, że kradli. Nie mogę
    więc przyjąć na siebie kary za zdejmowanie fabrycznych zszywek młodym dziewczętom. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2009-10-25 10:56:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-22, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

> [...]
    > jest ździerstwem. Może nie każdy wie o tym, że żądanie nieuzasadnionego
    > wynagrodzenia za pracę jest grzechem. :)

    No ale czemu zakładasz, że do punktu wpłat wszyscy walą drzwiami i oknami,
    że zakładasz pełne obłożenie i 30-60 klientów na godzinę? Jak jest 2 klientów
    na godzinę i zysk 4 zł / godzinę pracy to też uważasz za ździerstwo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl