  • Data: 2007-09-24 05:59:29
    Temat: Re: Przesylki kurierem
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    [...]

    > W konfrontacji z powyzszymi, naprawde trudno mi pojac, jak ktos moze
    > preferowac kontakty kurierami jako wyzsze stadium ewolucji i
    > superkomfort.
    > Moze tylko ja mam takiego pecha????

    IMHO tak. Masz pecha lub po prostu nie potrafisz się dogadać z firmą
    kurierską. W moim przypadku nie raz się zdarzało, ze kurier dostarczał
    paczkę po 20-tej lub czekał ~30-40 minut na mój przyjazd. No ale to na
    śląsku było. Poznańskich kurierów jeszcze nie testowałem, ale nie sądzę
    żeby była aż taka różnica jakościowa. :)

    --
    Wojciech Bancer