  • 21. Data: 2009-06-18 12:18:22
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    pluszowy mi? wrote:

> [...]
    > równaniu fałszywie Tobie wyborco PO podsunięto(nielegalne podsłuchy,
    > korupcja vide raport widmo Pitery, obrażanie, naśmiewanie się, argumenty
    > ad peronam etc. itp.)... Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to
    > działania sztabu ludzi którzy spowodowali, że myślisz jak myślisz....
    > Sztuką jest rozebranie tego wyniku na czynniki pierwsze ale to trudne, bo
    > "ego" na to nie pozwala(przyznanie się do błędu... co ? ja inteligent ,
    > mądry, wykształcony i światowy wyborca partii elitarnej PO mogę się mylić?
    > ) ... Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących :)

    Ja jestem wyborcą PO. Nigdy nie uważałem, że PiS stworzył państwo
    totalitarne. Głosowałem na PO bo ich program gospodarczy odpowiadał mi
    najbardziej. Tzn był najmniej obrzydliwy czy jak kto chce to określić. I
    tyle. Całe to Twoje rozumowanie nie trzyma się jednego kawałka. Zakładasz,
    że tylko Ty zauważyłeś manipulacje, i że tylko Ty nie dałeś się na nie
    nabrać. Dla tych co głosowali na PO argumenty są gdzie indziej. Ja chciałbym
    by wszystko było prywatne. Szkoły i szpitale też. Nie uważam by jakikolwiek
    urzędnik był ode mnie mądrzejszy. Nie podoba mi się w PiS przekonanie, że
    urzędnicy wiedzą najlepiej. Uszczęśliwianie ludzi na siłę. Wole pływanie
    Tuska. Jak puści bąka, a ludziom się to nie podoba to się z tego wycofuje.
    Premier ma tak sterować by większość była zadowolona, a nie tak by on był
    zadowolony. Wolę to niżby miał wcielać swoje chore pomysły na siłę. Boję się
    ludzi, którzy wiedzą lepiej. Greenspan wiedział lepiej od rynku ile wart
    jest kredyt i mamy co mamy. Pomylił się jeden urzędnik, a sprzątać i płacić
    muszą wszyscy. Mnie się to wydaje oczywiste, a jedna 45% Polaków uważa, że
    za PRL'u było lepiej. Lubią jak inni za nich myślą, a sami siedzą przed
    telewizorami z piwkiem i narzekają.

  • 22. Data: 2009-06-18 12:22:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george"

    > no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale
    > "najemnym" przybyło netto.
    > george

    Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

  • 23. Data: 2009-06-18 12:25:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > Użytkownik "george"

    > Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

    jakich ? obniżke podatków o 30mld nazywasz kosmetyką ?

  • 24. Data: 2009-06-18 12:26:26
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "george"

    > Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

    A konkretnie w jakich?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 25. Data: 2009-06-18 12:29:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Czy uważasz, że obniżenie stawek PIT, eliminacja podatku od darowizn i
    > spadkowego dla I grupy, zmniejszenie składki rentowej i walka o obniżenie
    > stawek notarialnych i sądowych, to jest nic , jak na 2 lata rządów PIS ?

    W porównaniu z tym, co napisałem i przypomnę za moment - to co piszesz to po
    prostu kosmetyka.

    > Czy uważasz, że wprowadzenie podatku od dochodów kapitałowych, za czasu
    > SLD to zmniejszenie podatków ?

    Wymieniłem 2 obniżki wobec których cała reszta to z mojego pynktu widzenia
    pikuś
    - CIT
    - LINIOWY 18%

    Żaden inny rząd po 89 nie zrobił tak potężnej obnizki podatków.

    > Czy uważasz , że mityczny okres Wilczka, gdy PRL już się rozpadł, a
    > demokratyczne państwo rynkowe, jeszcze nie powstało, jest możliwy do
    > powtórzenia w jakimkolwiek normalnym państwie ?

    Tak uważam - w normalnym państwie wolność gospodarcza powinna byc
    zwiększana, a nie ograniczana jak to robiły kolejne rządy po 89r.
    BTW to samo LSD, a raczej rząd z nich powstały - pieknie sie popisali np w
    sprawie zaszczucia Kluski; to jedna z ciemnych stron nie pozwalająca mi ich
    uznać za wartych mojego wsparcia.

  • 26. Data: 2009-06-18 12:30:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > jakich ? obniżke podatków o 30mld nazywasz kosmetyką ?

    Tak, średnio 60zł miesięcznie to kosmetyka.

  • 27. Data: 2009-06-18 12:37:09
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    pluszowy miś <s...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Miłośnik braci Kaczyńskich zdrowo myślący? To doskonały dowcip :-)
    Rządy PIS-u od początku mnie brzydziły bo były oparte na nienawiści
    i pogardzie dla wszystkich, którzy tworzyli zręby gospodarki rynkowej
    i demokratycznego państwa.
    Dla J.Kaczyńskiego wszyscy ci, którzy wyprowadzili Polskę z komunistycznego
    szamba byli wrogami bo reprezentowali świat, którego nie mógł on zrozumieć,
    podporządkować sobie i swoim chorym wizjom.
    W swoich chorych rojeniach chciał osądzić wszystkich tych, którzy zrobili całą
    ciężką robotę reformowania Polski od 1989r.
    Kaczyński chciał wmówić Polakom, że cała tzw. III RP byli zdrajcy i że on
    zwalczy ten układ i stworzy nową Polskę - IV RP.
    I co? Zamiast rozprawienia się ze starym układem PIS-owski system władzy sam
    szybko się zdegenerował i stworzył swój własny korupcyjny układ.

  • 28. Data: 2009-06-18 12:38:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, średnio 60zł miesięcznie to kosmetyka.

    coś słabo liczysz, w sumie dało to coś koło 200 pln dla pensji 3K, i (
    obniżka sumaryczna 7% pensji, 5% pracownicza czesc, 2% pracodawcy)
    a te podatki "ukryte" to które... bo nie wymieniłeś ..

    george

  • 29. Data: 2009-06-18 12:46:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > jakich ? obniżke podatków o 30mld nazywasz kosmetyką ?

    Uważasz czytających Ciebie za głupków skończonych. Nie wiesz tego, że
    inaczej się zarządza w koniunkturze, a inaczej w dekoniunkturze. Co innego
    się robi jak się zarabia a co innego jak się traci? Nie wiesz tego? Czy
    wiesz i zakładasz, że jesteś jedyny, który to wie. Ty to wiesz i zakładasz,
    ze ja jestem głupszy od Ciebie i będziesz mi sugerował, że zarządzanie w
    koniunkturze można porównać do zarządzania przy braku koniunktury. Patrz
    jaki ten biegacz narciarski jest dobry bo z górki biegł 1 minute a ten, ten
    sam odcinek pod górkę biegł 5 minut. O co Ci chodzi?

  • 30. Data: 2009-06-18 12:50:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ten
    > sam odcinek pod górkę biegł 5 minut. O co Ci chodzi?

    what ? a tobie co sie stało ?
    weź wyluzuj...

    george