  • 11. Data: 2004-03-22 21:44:00
    Temat: Re: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj Krzysztof,

    W Twoim liście datowanym 22 marca 2004 (21:26:48) można przeczytać:

> [...]
    > tego przy najblizszej zmianie systemu internetowego. Pozostaje uzywanie
    > mBanku do przelewow na wlasne konta, ewentualnie modyfikowanie zlecen
    > stalych (tak robia moi koledzy) lub korzystanie z innych bankow, gdzie lista
    > odbiorcow to standardowe wyposazenie. Po wprowadzeniu oplat za przelewy bank
    > ten stal sie dla mnie nieatrakcyjny i powoli sie z niego wynosze. Chyba inni
    > zaczeli robic podobnie, bo otwieranie konta w VWB trwalo 1,5 miesiaca. Na
    > szczescie internet daje mozliwosci porownywania ofert i zmiany banku.

    Widzę, że jednak trzeba się przyjrzeć ofercie konkurencji.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 12. Data: 2004-03-23 11:47:06
    Od: Lucas <l...@p...com>

    RAdek wrote:

    > Widzę, że jednak trzeba się przyjrzeć ofercie konkurencji.

    Moze jestem niepoprawnym optymista, ale mBank od niedawna wysyla
    automatycznie listy hasel jednorazowych po wykorzystaniu 40 z 50.
    Moze jest to wstep do wprowadzenia wspomnianej funkcjonalności?