  • Data: 2003-02-23 15:56:33
    Temat: Re: Przelewy wewnetrzne (inteligo)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:floh5vgj10va4drg3vvicjelml3gheujlq@4ax.com...
    > Zawsze tak bylo.

    A były naciski na zmianę tego? Bo wydaje mi się, że to trochę absurdalne.
    Skoro to są moje subkonta, to po co jeszcze jedna autoryzacja? I w sumie
    można by wymyśleć sytuacje, w których takie rozwiązanie powoduje zwiększenie
    niebezpieczeństwa dla całego rachunku (trzeba nosić kody wszędzie, gdzie się
    chce takiego przelewu dokonać - albo nie można go dokonać. W związku z tym
    można pozbyć się kodów, ktoś może je podpatrzyć itd.).

    --
    Pozdrawiam,
    Washko