  • Data: 2003-02-25 10:54:13
    Temat: Re: Przelewy wewnetrzne (inteligo)
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > W takim mBanku przelewy
    > między oboma kontami chodzą w czasie rzeczywistym bez żadnych tanów i nikomu
    > to nie przeszkadza. A sytuacja jest identyczna. Karta podpięta do eKonta i
    > kasa na eMaxie. Do eKonta podefiniowane przelewy itd.

    Dlatego w mBanku nie mam zdefiniowanych przelewów (poza przelewami na
    moje konta). Płatnosci załatwiam zleceniami stałymi, zmieniając w
    razie potrzeby kwotę bo to _trzeba_ potwierdzić TAN-em.

    > ale wystarczyłoby, aby przelewy wewnętrzne w
    > Inteligo się definiowało (wówczas można by nie zdefiniować przelewu do konta
    > z podpiętą kartą)

    To też by było rozwiązanie.

    Optimum, to możliwosc ustawienia przez użytkownika _które_ operacje
    chce potwiedzać TAN-em (oczywiscie zmiana tych ustawień była by też
    potwierdzana). W zaleznosci od wyznawanego poziomu paranoi ;-)), każdy
    by sobie ustawił tak jak mu wygodnie. Niestety, obawiam się że nie ma
    na to co liczyć :-((

    > BTW - czy grupa doszła do konkluzji w kwestii które z zabezpieczeń jest
    > lepsze: karta z kodami Inteligo czy tany mBanku? ;]]

    Kurcze, nie wywołuj wilka z lasu, znowu będzie topic na kilkaset
    postów...!!

    --

    Pozdr
    J.