  • Data: 2003-03-03 12:14:50
    Temat: Re: Przelew oplata RTV
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ"

    > Z Poczty Polskiej:
    > "Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    > przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).".
    > Szersze info:
    > http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci/index.html#1
    5

    Na tej samej stronie jest:
    "Klienci posiadający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w którymś z
    wyżej wymienionych banków mogą złożyć stałe zlecenie opłacania abonamentu
    RTV."

    tak więc dla Poczty Polskiej stale zlecenie z ROR - TAK, przelew z ROR - NIE
    piszę o ROR bo tylko osoby fizyczne maja ROR.

    A teraz zagadka - jak PP odroznia czy pieniądze przyszły przelewem czy
    zleceniem stałym, skoro część naszych e-banków używa zamiast przelewu z
    przyszłą datą właśnie jednorazowego zlecenia stałego ;-)))
    *** blad ***