eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew natychmiastowy z Synca wrócił. › Re: Przelew natychmiastowy z Synca wrócił.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew natychmiastowy z Synca wrócił.
    Date: Thu, 16 Apr 2015 11:46:13 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 26
    Message-ID: <mgo0d3$ak7$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <mgn0l7$8ra$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1429177572 10887 87.239.219.196 (16 Apr 2015 09:46:12
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2015 09:46:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <mgn0l7$8ra$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612207
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mgn0l7$8ra$...@n...news.atman.pl...

    > Jak co miesiąc spłaciłem ratę kredytu w Eurobanku. Jednak przez pomyłkę z
    > pośpiechu zrobiłem to za pomocą przelewu natychmiastowego z Synca, zamiast
    > tradycyjnego przelewu. Dziś loguję się na konto i widzę uznanie na kwotę
    > przelewu z tą samą data z jaką wysłałem przelew.

    > Dlaczego przelew wrócił?
    > Miał ktoś podobne doświadczenia?

    Eurobank jest chyba nadal jedną z tych pro-europejskich instytucji, które
    sprawdzają zgodność danych podanych w przelewie z danymi właściciela
    rachunku.

    Nie mam pojęcia czy oni to ręcznie robią, czy jakiś parser, bo sensownie
    parser zrobić nie jest takie trywialne, jeśli ma to być w pełni skuteczne.

    Zapewne uznano, że nie zgadzają się dane z przelewu z danymi właściciela
    rachunku i osełano środki, raczej nie jest to wina Aliora.

    W normalnym banku jak dasz właściciela Koziołek Matołek albo trzy kropki to
    dojdzie, jak numer jest poprawny.

    W Eurobanku nie dojdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1