  • 1. Data: 2015-04-16 02:44:23
    Temat: Przelew natychmiastowy z Synca wrócił.
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    Jak co miesiąc spłaciłem ratę kredytu w Eurobanku. Jednak przez pomyłkę
    z pośpiechu zrobiłem to za pomocą przelewu natychmiastowego z Synca,
    zamiast tradycyjnego przelewu. Dziś loguję się na konto i widzę uznanie
    na kwotę przelewu z tą samą data z jaką wysłałem przelew.

    Dlaczego przelew wrócił?
    Miał ktoś podobne doświadczenia?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2015-04-16 11:46:13
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy z Synca wrócił.
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tradycyjnego przelewu. Dziś loguję się na konto i widzę uznanie na kwotę
    > przelewu z tą samą data z jaką wysłałem przelew.

    Eurobank jest chyba nadal jedną z tych pro-europejskich instytucji, które
    sprawdzają zgodność danych podanych w przelewie z danymi właściciela
    rachunku.

    Nie mam pojęcia czy oni to ręcznie robią, czy jakiś parser, bo sensownie
    parser zrobić nie jest takie trywialne, jeśli ma to być w pełni skuteczne.

    Zapewne uznano, że nie zgadzają się dane z przelewu z danymi właściciela
    rachunku i osełano środki, raczej nie jest to wina Aliora.

    W normalnym banku jak dasz właściciela Koziołek Matołek albo trzy kropki to
    dojdzie, jak numer jest poprawny.

    W Eurobanku nie dojdzie.

  • 3. Data: 2015-04-16 12:01:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

    > Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości grup

    [...]
    > Eurobank jest chyba nadal jedną z tych pro-europejskich instytucji,
    > które sprawdzają zgodność danych podanych w przelewie z danymi
    > właściciela rachunku.

    Druga wersja: tytuł przelewu miał mniej niż 3 znaki
    KJ

    The whole earth is in jail and we're plotting this incredible jailbreak.
    -- Wavy Gravy

  • 4. Data: 2015-04-16 12:46:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-16 o 11:46, MarekZ pisze:
> [...]
    > rachunku i osełano środki, raczej nie jest to wina Aliora.
    >
    > W normalnym banku jak dasz właściciela Koziołek Matołek albo trzy kropki

    Eeee tam.
    http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci

    Eurobank nie obsługuje express elixiru.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2015-04-16 13:08:59
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Eeee tam.
    > http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci
    >
    > Eurobank nie obsługuje express elixiru.

    To nie szło e-e tylko efektywnie przelewem wewnętrznym w Eurobanku (z
    rachunku bluemedia).

  • 6. Data: 2015-04-16 13:08:59
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

  • 7. Data: 2015-04-16 13:13:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-16 o 13:08, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > To nie szło e-e tylko efektywnie przelewem wewnętrznym w Eurobanku (z
    > rachunku bluemedia).

    Jasnowidz?

    --
    Pete

  • 8. Data: 2015-04-16 13:33:05
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Jasnowidz?

    Tak.

  • 9. Data: 2015-04-16 23:37:33
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

> [...]

    > rachunku i osełano środki, raczej nie jest to wina Aliora.
    >
    > W normalnym banku jak dasz właściciela Koziołek Matołek albo trzy kropki

    Mogli by dać chociaż jakąś adnotację w tytule przelewu, że jest to
    zwrot. Tytuł przelewu jest taki sam z jakim ja wysłałem (z tym
    dodatkowym opisem który dodaje bluemedia na początku).

    Zwrot zauważyłem przez przypadek (rzadko grzebie w historii rachunku),
    jakbym przegapił, to zaraz problem że rata niespłacona.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski