  • 1. Data: 2006-10-28 11:23:24
    Temat: Przelew mBank>mBank --> WBK>WBK
    Od: "news.tpi.pl" <n...@n...tpi.pl>

    witam,
    czy znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora moglaby jeszcze dzis wykonac
    przelew ze swojego konta w BZWBK na inne konto BZWBK

    po wplacie przeze mnie calej kwoty (50-100zl) na podane konto w mBanku
    (przelew online)

    pozdr.
    KM

  • 2. Data: 2006-10-28 14:12:26
    Temat: Re: Przelew mBank>mBank --> WBK>WBK
    Od: "Samolnik" <M...@N...pl>

    > czy znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora moglaby jeszcze dzis wykonac
    > przelew ze swojego konta w BZWBK na inne konto BZWBK

    Ja mam tylko konto w VW banku.
    Zauż tam, a nie będziesz miał już igdy takich problemów

    JjKk

  • 3. Data: 2006-10-28 14:52:39
    Od: "Ar" <a...@j...pu>

    Użytkownik "Samolnik" <M...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zauż

    Ciemno było jak pisałeś?;)

  • 4. Data: 2006-10-28 17:11:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 13:23:24 +0200,
    osoba podpisana: news.tpi.pl <n...@n...tpi.pl>
    napisała:
    > witam,
    > czy znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora moglaby jeszcze dzis wykonac
    > przelew ze swojego konta w BZWBK na inne konto BZWBK

    A jestes pewien, że w BZWBK to dziś pójdzie ? Bo na kwoty tego rzędu
    zamianę mógłbym zrobić, ale jakoś tak nie jestem przekonany, że BZWBK
    wykona ten przelew w sobotę.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein