  • Data: 2002-10-10 06:35:43
    Temat: Re: Przelew do Niemiec - KOSZT
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > polskim
    > euro po

    > Po pierwsze - wybic sobie z glowy (i to czyms ciezkim) ze istnieje
    > JAKAKOLWIEK metoda przetransferowania zlotowek do RFN po kursie srednim
    NBP.

    ... albo ktos z rodziny bedzie Ci zamienial na Euro (kantor?) wplacal na
    konto w multibanku, a Ty sobie je przelejesz via inet do niemieckiego DB
    ;-)))) Przelewy zagraniczne beda kosztowac tak samo, nie bedzie bankowego
    (niekorzystnego) przewalutowania na euro. Jedyny minus to to, ze wplaty
    walut do multi sa bez prowizji_tylko_dla posiadacza (wspolposiadacza)
    rachunku, zatem musi to byc konto wspolne.
    pzd