  • Data: 2018-11-20 13:25:02
    Temat: Re: Przejecie raifaisena przez paribas - pytanie o BFG
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 13:14:32 UTC+1 użytkownik karol napisał:
    > Jak jest z BFG w tych bankach, podobno paribas przejał raifaisen.
    > Patrzylem w BFG i osobno jest raifaisen i paribas, cyz w razie upadku
    > placa osobno z paribasa i raifaisena czy to juz jest razem ?

    Póki co to wciąż są dwa osobne banki, ale prowadzone są przez jedną spółkę.
    Jak się taka karkołomna hybryda ma do BFG - nie wiem.
    Jedynie mogę z doświadczenia napisać, jak było przy zjedzeniu db przez santander - do
    9 listopada było osobno - czyli każdy bank osobno w stosunku do BFG (ale nie wiem,
    kiedy była sama transakcja zakupu), od 10 listopada już wszystko razem - ale jeśli
    się okazało, że po połączeniu ma się w santander ponad 100k euro to można było
    depozyty ponad te 100k euro wycofać bez kar.
    db i santander o tym pisały do klientów.
    W raifim nie byłem, w bgż od niedawna - jak przeglądałem "listy do klientów" o
    połączeniu na stronach bgż i raifiego to nic o BFG nie było.
    Więc może nadal są to osobne banki "w sensie BFG", a połączenie banków - oraz
    gwarancji - będzie dopiero przy fuzji operacyjnej za jakiś rok.