    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeczytane na Slashdocie
    Date: Sat, 1 Mar 2008 19:04:49 -0000

    news:fqbqf4$jdi$1@inews.gazeta.pl...

    > nie uzywam debetowych, idiota nie jestem.

    > 2 dni od momentu dowiedzenia się o fraudzie, czyli praktycznie 2 dni od
    > otrzymania wyciągu.

    Pokaż mi taki zapis w regulaminie dowolnego banku w UK.

    Jedyny taki zapis znajdziesz w Banking Code, który zresztą jest stosowany
    przez banki dobrowolnie. Ani prawo krajowe, ani umowa z klientem, ani
    wewnętrzne regulaminy nie nakładają na bank żadnego obowiązku uznania
    reklamacji.

    > Reklamację bank musi uznać, skoro tak zapisał w regulaminie.

    Nie zapisał.
    J.w.

    > 4 razy w roku.

    No comments.

    > zrozum, że są jeszcze inne banki niż ten jeden jedyny w twojej wsi.

    Kłania się Londyn.

    > bo ktoś sobie permanentnie "pożyczał" numer mojej karty kredytowej.
    > Nawet już wiem jak to się działo. Wpięli się w linię telefoniczną pewnej
    > firmy lotniczej gdzie kupuję bilety.

    Współczuję. Twierdzisz więc, że na tej podstawie wykonali transakcję z
    użyciem twojego PIN-u? Dyskusja jest nt bezpieczeństwa terminali "chip and
    pin". O transakcjach MO/TO/IO odsyłam do innego wątku.

    > bzdura

    Udowodnij.