  • Data: 2004-12-29 21:10:04
    Temat: Re: Prowizje za opłaty kartami płatniczymi
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek"

    > Pewnie dlatego, że porozumienie banku z organizacją płatniczą też
    > opiewa na jakiś %. Przy dużej ilości małych kwot bank by się
    > dokładał.
    > Z ustaleń z organizacją płatniczą może wynikać zależność "wysiłku"
    > banku w zależności od kwoty.

    jakos nasze banki nie kwapia sie ze zdradzaniem w regulaminach VE
    wysokosci tej prowizji - wola potem zwalac na przeliczenia VISA po
    nieznanych kursach.
    Brak takiej prowizji w nowej umowie VE Nordei i opis przeliczen tylko
    z EUR a pominiecie przeliczen przez USD zarzucilem Nordei.
    Efekt byl tylko taki ze "umowa jest standardowa" i zablokowanie mi
    karty VE :(
    *** blad ***