  • Data: 2005-01-08 11:41:19
    Temat: Re: Prowizje za opłaty kartami płatniczymi
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Al501 napisał(a) w wiadomości: <0...@p...pl>...

    >Przepraszam, nie jestem na bieżąco, co to są "batoniki impulsowe"? Jak
    >smakują? Pytać na alt.pl.jedzenie czy pl.misc.elektronika?
    >I czy szczególnie chętnie kupują je płacący kartami?

    Na pewno nie na tych grupach :)
    wyraze sie scislej towary impulsowe czyli kupowane pod wplywem impulsu ogolnie
    rzecz mowiac to co znajduje sie w obrebie kasy sklepie batoniki, cukierki, gumy
    do zucia karta za jeden raczej ciezko zaplacic -zalezy od sprzedawcy- ale
    zwykle kupujac cos w duzym sklepie przyjmujacym karty lub na stacji paliw idac
    zaplacic i czekajac w kolejce to nie wezmiesz sobie batonika ktory kusi
    kolorami a jego reklame widziales ze 100 razy w tv i na bilbordzie przed
    sklepem to tylko zlotoweczka a place i tak karta wiec nie odczuje tego tak
    bardzo na kieszeni a co tam ze sprzedawca za placi 2,5% jak pewnie zysk jego i
    tak wyjdze 40% :)))
    pozdrawiam
    Al501
    archiwum i przeszukiwanie newsów