  • 11. Data: 2002-02-12 22:56:46
    Temat: Re: Prowizja Inteligo zjada Twoje zyski
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:a4blj1$toh$1@termit.pnet.pl...
    > Straszne, 17 groszy na miesiac roznicy. Na poziomie ceny malej bulki, bo
    juz
    > duza jest drozsza..

    A skąd wiesz ile za miesiąc będzie kosztowało używanie karty? może 10 zł ?

  • 12. Data: 2002-02-12 23:43:56
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Antara" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > juz
    >
    > A skąd wiesz ile za miesiąc będzie kosztowało używanie karty? może 10 zł ?
    A skad wiesz ile bedzie kosztowalo za miesiac uzywanie karty w
    jakimkolwiek INNYM banku ? Ogolna tendencje do podwyzek
    oplat(lub zapowiedzi tychze) mozna zaobserwowac w sporej czesci
    bankow...

    Poza tym ja tego nie traktuje jako podwyzke lecz zmiane organizacji
    TOiP... Dla grupy klientow aktywnych (korzystajacych z SMS serwis
    i majacych wymagane srednie saldo) ta zmiana bedzie nieodczuwalna.

    Co wiecej jestem zadowolony ze bank zrobil to co zrobil, bo w ten
    sposob wiem ze nie bedzie z moich pieniedzy(lub kapitalu wlasnego
    co moze wplynac na sytuacje banku) dokladac do "martwych dusz"
    pozyskanych przy pomocy promocji "Krag przyjaciol"... Teraz w
    ramach kolejnych edycji (o ile takowe beda) pozyskiwani beda
    klienci ktorzy rzeczywiscie zamierzaja korzystac z uslug banku a
    nie tylko nabija mu koszta.

    Jedyne co budzi moje POWAZNE zastrzezenia, to forma w jakiej
    ta zmiane wprowadzono, zgadzam sie ze sposob poinformowania
    o zmianie byl najdelikatniej mowiac dyskusyjny...

    AbrahaM

  • 13. Data: 2002-02-13 00:27:11
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:a4c9bq$t3a$1@termit.pnet.pl...
    > Poza tym ja tego nie traktuje jako podwyzke lecz zmiane organizacji
    > TOiP... Dla grupy klientow aktywnych (korzystajacych z SMS serwis
    > i majacych wymagane srednie saldo) ta zmiana bedzie nieodczuwalna.

    A co z rachunkami firmowymi? i z przelewami do ZUS? (300% podwyższki)

    > Co wiecej jestem zadowolony ze bank zrobil to co zrobil, bo w ten

    dobrze się czujesz? ;-)))

  • 14. Data: 2002-02-13 07:40:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Antara" <g...@p...com> wrote in message
    > A co z rachunkami firmowymi? i z przelewami do ZUS? (300% podwyższki)

    Jeśli masz ból to zmień bank. Ja narazie wciąż używam konta firmowego w
    Inteligo z prostej przyczyny - nigdy nie miałem z tym bankiem większych
    kłopotów. Przelewy chodzą elegancko, godziny sesji są bardzo wygodne,
    interfejs zadowalający + co miesiąc wygiąg. To ja się zapyatam: co Wy macie
    za firmy, że nie stać Was na kilkanaście/kilkadziesięt (dla dużej ilości
    przelewów) złotych miesięcznie prowizji?

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-02-13 08:05:19
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > interfejs zadowalający + co miesiąc wygiąg.

    Ja stwierdziłem tylko fakty dotyczące podwyżki

    > To ja się zapyatam: co Wy macie
    > za firmy, że nie stać Was na kilkanaście/kilkadziesięt (dla dużej ilości
    > przelewów) złotych miesięcznie prowizji?

    Czy ktoś mówił, że nie stać? Przeniosłem konto firmowe do inteligo robiąc
    kalkulacje,
    no i trochę reklamy zrobiły swoje. I teraz się okazuje, że będzie drożej niż
    w poprzednim
    banku (nie mówiąc już o pracownikach, którzy także pootwierali konto w
    inteligo).

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-02-13 08:24:43
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Opłata za prowadzenie konta - 4,99

    zakladam saldo >100zl wiec oplaty nie ma.

    > Opłata za używanie karty Visa - 0,99 (mies)

    nie potrzebuje karty. mam ja w marmurku..:-)

    > Opłata za przelew - 0,99

    przelewam raz na miesiac albo rzadziej..:-)

    > Papierowy wyciąg z konta - 5,99

    nie potrzebuje

    > Opłata za ... - ...
    >
    > A jak jest gdzie indziej? Np. w marmurowych palacach BZ WBK 24:

    a jakie masz oprocentowanie ?

    > O tyle zjada Ci Inteligo Twoje ciężko zarobione pieniądze ...

    > Zarabiaj więcej niż Inteligo! Idź do marmurka!

    zarabiam wiecej dzieki Inteligo. 10,03% daje przy 30tys. 1,13zl wiecej
    odsetek DZIENNIE niz mBank, a 5,75zl dziennie wiecej niz przecietny marmur z
    3% kontem. Stac mnie na prowizje nawet za kilka przelewow miesiecznie..:-))

    D.

  • 17. Data: 2002-02-13 08:29:59
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    > To ja się zapyatam: co Wy macie
    > za firmy, że nie stać Was na kilkanaście/kilkadziesięt (dla dużej ilości
    > przelewów) złotych miesięcznie prowizji?

    Dobry przedsiębiorca liczy każdą złotówke
    grosik do grosika i uzbierasz na mercedesa :-)

    a tak powaznie to jestem zawiedziony
    dotychczas robilem dwa przelewy miesiecznie co kosztowalo mnie 2 zl
    teraz bede robil 1 ( tylko do ZUS bo za telefon z mBanku, tam jednak 0 zł )
    i bedzie mnie to kosztowalo 7 zl

    nie twierdze ze mozna znalezc tanszy i wygodniejszy bank, ale rynek sie
    psuje a główny marketingowiec Inteligo powinien wyleciec z firmy za promocje
    50zl za klienta

    a tak BTW strona inteligo nie dziala idealnie, juz kilka razy zdazalo mi sie
    wykonywac jeden przelew kilka razy poniewarz cos sie wychrzania, jest to
    irytujące ale jednak nadal bardziej mnie irytuje stanie w kolejce w
    marmurku.

    pozdrawiam

    PK

  • 18. Data: 2002-02-13 08:50:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "bzyko" <b...@b...prv.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > nie twierdze ze mozna znalezc tanszy i wygodniejszy bank, ale rynek sie
    > psuje a główny marketingowiec Inteligo powinien wyleciec z firmy za

    Zgadza się, że to było zaskoczenie i ogólnie banki wszystkie hurtem teraz
    podnoszą prowizje - ten, który tego nie zrobi teraz będzie trąbą :-)))
    Natomiast co do promocji 50 zł pisałem już, że mam inne zdanie - nie wierzę,
    że to wszystko nie było zaplanowane (zebranie danych osobowych i pozbycie
    się od razu tych martwych kont) - ale są tylko moje domysły.

> [...]
    > wykonywac jeden przelew kilka razy poniewarz cos sie wychrzania, jest to
    > irytujące ale jednak nadal bardziej mnie irytuje stanie w kolejce w

    Fakt, czasem się coś chrzani, czasem się nie da zalogować. Natomiast nadal
    mogę z czystym sumieniem polecać ludziom to konto nawet za te 7 zł. Jest to
    nadal dosyć dobry produkt. Obawiam się, że część osób, która w owczym pędzie
    przenosi teraz gdzieś konta firmowe (np do VW) może się poczuć za jakiś czas
    zaskoczona. Nie chodzi o to czy VW jest dobre czy złe, ale jest z pewnością
    inne - a przyzwyczajenia przy koncie firmowym jak dla mnie odgrywają rolę.

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-02-13 10:28:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > głupi jesteś

    Doprawdy, komentarz godny poważnego dorosłego człowieka, ojca dzieciom.

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2002-02-13 13:43:35
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > zarabiam wiecej dzieki Inteligo. 10,03% daje przy 30tys. 1,13zl wiecej
    > odsetek DZIENNIE niz mBank, a 5,75zl dziennie wiecej niz przecietny marmur
    > 3% kontem.

    To wszystko prawda, pamietaj ze niebylo jeszcze u nich obnizki. Ciekawi mnie
    tylko kiedy Inteligo "peknie" i obnizy oprocentowanie bo przy WIBORze 10,68
    % dlugo niewytrzymaja ... pewnie troszke sie boja tej obnizki po ostatnich
    numerach z TOiP :)
    Swoja droga ciekawa alternatywa (chociaz niewiadomo na jak jeszcze dlugo, bo
    Nordea nadchodzi) pozostaje LGNet.