  • Data: 2002-08-23 10:53:51
    Temat: Re: Proszę o poradę jak nie płaci
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia pewnego pięknego (Fri, 23 Aug 2002 09:30:03 +0200), "MarekZ"
    otrzymuję

    jak juz inni napisali - to ok 80 zl mies, - zapytam wiec z ciekawosci - nie
    dostawales wyciagow ?
    jest tu (byc moze) duza wina banku - jesli np wyciagi byly wysylane na
    nieistniejacy adres - to pewnie dostawali zwroty, ktos powinien sie tym w
    banku zainteresowac, ze wyciagi nie dochodza do adresata, no chyba, ze ktos
    te wyciagi wywalal do kosza (np pod tym starym adresem firmy), no to masz
    pecha - a jak cie teraz znalezli ?? mysle, ze jesli mowisz prawde - to
    jedyne wyjscie isc do kierownika z papierami firmy i zaproponowac ugode z
    tendencja na zaplate polowy - 2-ga polowa to w sumie ich wina - chyba, ze
    wyciagi dostawles - to wowczas wina jest tylko Twoja